وبسایت پورتفولیو (نمونه کار)

وب سایت پورتفولیو (نمونه کار)

طراحی انواع وب سایت های پورتفولیو

طراحی وب سایت پورتفولیو

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت پورتفولیو کلیک نمایید

وب سایت پورتفولیو چیست؟

وبسایت های نمونه کاری به منظور جذب مخاطبان گسترده به کمک ارائه بهترین کارهای نویسنده یا صاحب سایت ایجاد می شود. این دسته از وبسایت ها بیشتر بین عکاسان، استودیو های عکاسی، طراحان وب و… طرفدار دارد.این وبسایت ها، ویترینی از نمونه کارهایی هستند که مشتری بالقوه با دیدن آنها راحت تر در مورد استفاده از خدمات ارائه شده توسط صاحب سایت تصمیم گیری می کند.

تعداد صفحات/ ساختار :

ساختار این وبسایت ها بسیار به بروشور شبیه است. همانند وبسایت بروشوری این وبسایت ها دارای تعداد صفحات کمی هستند و از منو های چند سطحی استفاده نمی کنند. ویژگی منحصر به فرد این وبسایت ها، گالری های درون ساختاری و راهنمای روان است.

طراحی :

طراحی وبسایت های نمونه کار همانند نمونه ی بروشوری آن می تواند ساده، پیچیده و یا اختصاصی باشد. اما باید به یک سری قوانین توجه داشته باشید : طراحی تمیز و شفاف، چیدمان مینیمال، تم هوشمندانه و ناوبری بر اساس کدهای رنگی

فواید و مزایا :

  • راهکاری حرفه ای برای نشان دادن فعالیت های حرفه ای شما
  • روش تایید شده برای تولید اعتبار (اعتبار سازی)
  • یک گزینه خوب برای یادآوری به مشتریان بالقوه در مورد دستاوردهای شما
  • این وبسایت ها به مشتریان شما این امکان را می دهد تا روند همکاری با شما را تجسم کنند
  • این وبسایت ها به شما کمک می کنند تا مشتریان مناسب را پیدا کرده و آن ها را به خوبی بشناسید
  • یک راه عالی برای جدا کردن شما از رقبا
  • یک پورتفولی خوب به شما فرصت نشان دادن خلاقیت هایتان را می دهد.

صفحات و عناصر الزامی :

  • یک بیوگرافی مختصر
  • بهترین کار های شما
  • گالری با توصیفات متنی
  • چالش های حرفه ای که از سرگذرانده اید
  • جوایز
  • تحصیلات
  • دکمه های شبکه های اجتماعی
  • بلاگ
  • قوانین (Legality )
  • مشتریان
  • تماس با ما

نمونه سایت پورتفولیوfabianirsara.com Leonid KostetskyiDraftssSeymour PowelMPBاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی

طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی کلیک نمایید

وب سایت فروشگاهی چیست؟

وبسایت های فروشگاهی (تجارت الکترونیکی) یک کانال فروش آنلاین بسیار عالی است که امروزه یک راه کار بسیار خوب هم برای ارائه محصولات و خدمات شما و هم مدیریت و استفاده راحت آن ارائه می دهد.

تعداد صفحات/ساختار :

به طور معمول فروشگاه های آنلاین تعداد صفحات بسیار زیاد داشته و به همین دلیل ساختار پیچیده ای دارند. قاعدتا این نوع وبسایت ها حاوی کاتالوگ محصولات با توضیحات کامل به همراه قیمت و نحوه ارسال محصولات در کنار سایر انواع صفحات وب هستند. سایت فروشگاه آنلاین اصولا به دلیل داشتن ماژول های نرم افزاری با سایر انواع وب سایت ها متفاوتند. این ماژول ها این امکان را ایجاد می کنند تا فرایند خرید و فروش آنلاین به صورت اتومات انجام شود.

طراحی:

طراحی فروشگاه های آنلاین می تواند بسیار متنوع باشد. از ساده ترین و محتاطانه ترین راه کار ها تا پیچیده ترین وبسایت ها . همچنین اعتقاد بر این است که فروشگاه های آنلاین از طراحی ساده ای که اغلب وبسایت های تجارت الکترونیکی از آن بهره مندند، استفاده کنند.

فواید و مزایا :

  • راحتی و عملکرد؛ قابلیت پیدا کردن محصول مورد نظر و خرید آن تنها با چند کلیک
  • فرصت های تجاری جدید
  • گسترش بازار
  • جذب تعداد کثیری از مشتریان
  • کاهش هزینه ها

صفحات و عناصر الزامی :

  • صفحه درباره ما
  • جستجوی سریع با قابلیت جستجوی پیشرفته
  • کاتالوگ محصولات با توضیحات کامل
  • فرم سفارشات ( + سفارش سریع)
  • سبد خرید
  • اکانت شخصی با تاریخچه سفارش
  • ماژول پرداخت آنلاین
  • ماژول های منتشر کننده بنر ها ایستا و پویا
  • ماژول ویدیو
  • ماژول مشاوره آنلاین همراه با گزینه Call Back
  • قوانین و شرایط پرداخت و ارسال Terms & Conditions

نمونه از وبسایت فروشگاهی فروشگاه اینترنتی:artamarket.irfluentop.comabdischoob.com

Amazon

 Nova Smart Home

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت کاتالوگ

وب سایت کاتالوگ

طراحی انواع وب سایت های کاتالوگی

طراحی وب سایت کاتالوگ

وب سایت کاتالوگ چیست؟

وبسایت نوع کاتالوگ یه راه حل مناسب برای با خبر ساختن مشتریان بالقوه و شرکای کمپانی ها از تمام محصولات پیشنهادی است. ساختار این نوع وبسایت ها به نوع بروشوری آن شبیه است. اما برخلاف بروشوری، تعداد صفحات وبسایت های نوع کاتالوگ نامحدود است. در این وبسایت ها، جزئیات دقیق محصولات همراه عکس و اطلاعات مفیدی مانند قیمت اجناس یا خدمات به کار برده می شود.

تعداد صفحات/ساختار :

همانطور که گفتیم، ساختار وبسایت نوع کاتالوگ پیچیده است. در کنار اجزای مورد نیاز و لیست های قیمت قابل دانلود، ساختار این وبسایت ها می تواند شامل اجزای مختلف و ماژول های متفاوت باشد.

طراحی :

طراحی این نوع وبسایت ها بسته به خواست صاحب آن می تواند هم ساده و هم پیچیده باشد.

فواید و مزایا :

  • سود حداکثری با حداقل سرمایه
  • درآمد پایدار
  • ارائه یک تصویر مثبت از کمپانی
  • یک ابزار بسیار عالی برای تبلیغات و ارائه اطلاعات مفید در مورد کمپانی در فضای اینترنت
  • قابلیت به اشتراک گذاری بهبود یافته
  • داده (اطلاعات) بسیار قوی در مورد محصولات
  • هزینه های کاهش یافته
  • سهولت مدیریت و به روز رسانی

صفحات و عناصر الزامی :

  • صفحه مقدمه (معرفی)
  • جستجوی سریع
  • صفحه درباره ما
  • کاتالوگ محصول/خدمت
  • دکمه دانلود لیست قیمت ها
  • اطلاعات تماس( آدرس، ایمیل، تلفن)

نمونه وبسایت کاتالوگrykielism.soniarykielcatalogmachineBotterStykkaاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت سرگرمی

وب سایت سرگرمی

طراحی انواع وب سایت های سرگرمی

طراحی وب سایت سرگرمی

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت سرگرمی کلیک نمایید

وب سایت سرگرمی چیست؟

در کنار وب سایت های بیزنسی، وبسایت هایی مخصوص سرگرمی وجود دارند. محتوای این وبسایت ها متنوع است. مثلا سایت هایی مثل Onion که محتوای خنده دار دارند یا xkcd که سایتی برای کامیک است و یا حتی وبسایت buzzfeed با محتوای جذاب.بیشتر این وبسایت ها از طریق تبلیغات کسب درآمد می کنند. اگر مایل به ساختن وبسایت سرگرمی هستید، گزینه های متنوعی برای فرمت آن پیش رو دارید . شما می توانید اطلاعات متنوع و مفید یا کلیپ های خنده دار پست کنید. پست های جالب را بلاگ کنید، کامیک یا آزمون های جالب بسازید.

تعداد صفحات/ساختار:

وبسایت های سرگرمی می توانند بسیار بزرگ و پرمحتوا باشند. این وبسایت ها حاوی چندین صفحه از انواع مختلف صفحات وب هستند. پس حفظ ساختار سلسله مراتبی آن ها بسیار مهم است. عناصر عنوان وبسایت شما باید توصیفی و دقیق باشند. راهنمای اصلی وبسایت نیز باید جلب توجه کرده و در کل وبسایت پابرجا باشد. بهتر است که بخش های منو به 7 تا 9 بخش محدود شود و از زیر منوها (ساب منو) استفاده شود. اطلاعات حیاتی وبسایت را در فوتر گذاشته و از زبان کاربر پسند (یوزر فرندلی) استفاده کنید.

طراحی:

ما به شما فقط 1 توصیه داریم: تمام تلاشتان را کنید تا قالب و طراحی وبسایت سرگرمی شما خلاقانه باشد. از گرافیک های روشن و رنگی، انیمیشن و کلیپ های فلش استفاده کنید.فواید و مزایا:

  • ساختن یک گروه یا جامعه قدرتمند
  • به دست آوردن تعداد بسیار بالایی فالور
  • امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات و تیزر
  • تبلیغ محصولات و خدمات شخصی

صفحات و عناصر الزامی:

  • درباره ما
  • شرکای ما
  • صفحه تبلیغات
  • صفحه حفظ حریم شخصی
  • صفحه Term of Use
  • آلارم موبایل
  • جستجو تبلیغات
  • جستجو مدیا
  • دکمه دانلود App
  • تماس با ما

نمونه وبسایت سرگرمی 9gag.comCompressorDays of the Year?Down for Everyone or Just MeEarth Nullschoolاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت صفحه ورود

وب سایت صفحه ورود

طراحی انواع وب سایت های صفحه ورود

طراحی وب سایت صفحه ورود

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت صفحه ورود کلیک نمایید

وب سایت صفحه ورود چیست؟

وبسایت های صفحه ورود (محبوب ترین نوع وبسایت ها)

هدف اصلی از این وبسایت ها وادار کردن بازدید کننده به انجام فعالیتی خاص در وبسایت است. مثل : خرید محصول، ثبت نام یک دوره و … . به همین دلیل یک صفحه ورود باید همه چیز را در مورد یک محصول یا سرویس توضیح دهد و برای مخاطب ایجاد علاقه و نیاز برای خرید کند.

تعداد صفحات/ساختار :

صفحه ورود، به صورت تک صفحه ای و دارای ساختار منطقی شفاف است.

طراحی :

طراحی صفحه ورود، از بخش هایی تشکیل شده که هرکدام پاسخگوی پرسش هایی مانند : “قیمت آن چقدر است؟” ، “شرکت ها (دفاتر) کجا قرار دارن؟”، “چرا این بهترین پیشنهاد در شبکه جهانی وب است ؟” و… . فاصله متنی بین بخش ها باید برابر باشد. شما باید بک گراند (پس زمینه) بخش ها را تغییر دهید : سیاه، سفید، طوسی و… .همچنین، بهتره که از یک رنگ روشن مثل زرد یا نارنجی و یا آبی برای یکی از بخش ها انتخاب کنید (در صورتی که صفحه فرود طولانی باشد). هدر بخش ها وقتی رنگی هستند ظاهر بهتری دارند. از تعداد ستون های مشابه که در کنار هم قرار گرفتند استفاده کنید. ستون ها و متن را تغییر دهید.

فواید و مزایا:

  • بالاترین نتیجه مکالمه
  • راه اندازی سریع و تغییر راحت و سریع اطلاعات
  • سرعت بارگذاری بالا حتی در دستگاه هایی با سرعت اینترنت پایین
  • صفحه فرود یک شیوه عالی برای کسب خریداران بالقوه است؛ حتی اگر بازدیدکنندگان سفارشی را ثبت نکنند، گاها ایمیل خود را ثبت می کنند. به این صورت شما می توانید به آن ها ایمیل زده و چک کردن آفر های حال حاضر وبسایت خود را پیشنهاد دهید.
  • صفحه فرود تاثیر تبلیغات متنی را افزایش می دهد
  • امکان آنالیز عدد و امکان فروش آنلاین
  • اگر وبسایت شما با کیفیت باشد، صفحه فرود به افزایش فروش شما کمک می کند
  • ساختن صفحه فرود کاملا ارزان است.

صفحات و عناصر الزامی :

  • هدر همراه شعار یا شماره تلفن با قابلیت کلیک کردن
  • پیشنهاد فروش خاص که بر صفحه اول قرار داده شده
  • فیلد سود حاصل شده برای مشتری
  • ویدیو و عکس های با کیفیت از محصول
  • اثبات اجتماعی (Social proof)
  • ریویو (برررسی)
  • فیدبک
  • (Call to Action) قوی
  • فوتر (پاوررقی) همراه اطلاعات تماس و دکمه های شبکه های اجتماعی

نمونه ای از وبسایت های صفحه ورود : bellroy.com

Zendesk

Squarespace

Headway

VSCO

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

بلاگ شخصی

بلاگ شخصی

طراحی انواع وبلاگ های شخصی

طراحی بلاگ شخصی

برای استعلام از قیمت طراحی بلاگ شخصی کلیک نمایید

بلاگ شخصی چیست؟

بلاگ های شخصی، وبسایت هایی هستند که به صورت مرتب پست هایی حاوی متن، تصویر و مالتی مدیا می گذارند.

تعداد صفحات/ساختار :

عموما وبلاگ های شخصی حاوی صفحات متعدد است. تعداد این صفحات بسته به نوع فعالیت نویسنده داشته و گاها وبلاگ ها بسیار بزرگ و پرصفحه می شوند. ساختار وبلاگ ها همیشه ساده و شفاف است.

فواید و مزایا

  • به شما این توانایی را می دهد تا درباره علایق خود نوشته و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • به راحتی می توانید با افراد جدید آشنا شده و افرادی که دوست دارید ارتباط بگیرید.
  • موثرترین شیوه برای ساختن اعتبار است.
  • بهترین موقعیت برای تبلیغ توانایی های فردی، استعدادها، محصولات و سرویس هاست.
  • یک شانس برای درآمد زایی است (سرویس های ویژه، تبلیغات، برنامه های وابسته و… )

صفحات و عناصر الزامی

  • درباره من
  • صفحه Start Here
  • نقشه سایت
  • صفحه قبول (کوکی) GDRP
  • صفحه رفع مسئولیت
  • صفحه خدمات (سرویس ها)
  • سیاست حفظ حریم شخصی
  • صفحه 404 شخصی سازی شده
  • صفحه آرشیو
  • صفحه تبلیغات
  • صفحه “برای ما بنویسید”
  • صفحه اخبار
  • صفحه فشردن (Squeeze)
  • فرم ثبت نام / عضو شدن
  • صفحه پست های مورد علاقه
  • مخاطبین

نمونه ای از وبلاگ های شخصی solopreneurhour.comLouise Amelie WhitehouseTristan HarrisFrankie RatfordK. Sparksاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت شخصی

وب سایت شخصی

طراحی انواع وب سایت های شخصی

طراحی وب سایت شخصی

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت شخصی کلیک نمایید

وب سایت شخصی چیست؟

یک وبسایت شخصی، شخصیت شما را نشان داده و شما را معرفی می کند. این وبسایت ها نشان دهنده ی حیطه علایق شما، اهدافتان، توانایی ها و دستاورد های شما و گاها نیز شامل پورتفولیو شماست. این وبسایت ها عموما توسط خود شخص برای معرفی خود، پیدا کردن دوستان، افراد هم سلیقه و… ساخته می شوند.

تعداد صفحات / ساختار:

وبسایت های شخصی خیلی بزرگ نیستند و عموما به صورت تک صفحه ای ساخته ی شوند.به یاد داشته باشید که بیوگرافی و اطلاعات تماس را در بالای منو اصلی وبسایت خود قرار دهید.

طراحی:

وبسایت های شخصی به دلیل اهمیت دادن به فردیت نویسنده غالبا طراحی پیچیده ای دارند.

مزایا و فواید :

  • وبسایت های شخصی نشان دهنده رفتار حرفه ای شما در زمینه کاری یا علایق شماست.
  • این وب سایت ها توجه شما به پیشرفت فردی در کنار درآمد ماهانه را نشان می دهد.
  • وبسایت های شخصی موثر ترین ابزار پرسنال برندینگ هستند.
  • این وبسایت ها فرصتی هستند برای بیان کردن هر نوع پیامی در مورد شخصیت شما و شرح تجربیاتتان
  • وبسایت های شخصی به شما فرصتی برای درآمد زایی می دهند
  • و در آخر، این وبسایت ها به شما فرصت دیده شدن در اینترنت را می دهند.

صفحات و عناصر الزامی :

  • هوم پیج جذاب
  • صفحه درباره حاوی اطلاعات مفید باشد
  • صفحه ی مدیا
  • صفحه توانایی ها
  • پورتفولیو
  • لینک به کانال های اجتماعی
  • کیس استادی (طراحی هایی از روند پیشرفت پروژه ها)
  • رزومه
  • بلاگ
  • تقدیر، توصیف و پیشنهاد
  • اطلاعات تماس

نمونه هایی از وب سایت های شخصیMarty.comNatsai Audrey ChiezaAaron ZarabiLaura BarossAdam Pelegاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

چاپ فلکسی

چاپ فلکسی

چاپ انواع فلکسی

لیست خدمات چاپ فلکسی الماس تهران

چاپ انواع فلکسی در متراژ و عرض نهایتا 30 متر

چاپ انواع فلکسی

چاپ فلکسی چیست؟

فلکسیها یک فرمت چاپی است  که به وفور بر سر در مراکز خرید، فروشگاه ها و حتی تابلو های عابر پیاده یا تابلو هایی که لامپ مهتابی دارند، مشاهده می شود. چاپ فلکسی نیازمند یک تابلو فلکسی است که اثر چاپی در آن جای گذاری می شود. در ساخت چاپ فلکسی از لامپ مهتابی استفاده می شود تا با انعکاس نور، تابلو روشن شود، به همین دلیل نیازی به تابش نور از جلو ندارد.  گرماژ چاپ فلکسی بین 18 تا 20 انس است که معمولا بر اساس عواملی چون نوع کار و میزان مقاومت به کار گرفته می شود.

ابعاد متریال فلکسی

عمده ترین ابعاد متریال فلکسیها موجود در بازار  با عرض 5 متر و عرض 3 متر و همچنین جنس بدون بافت عرضه می شوند. به طور معمول تابلو های فلکسی به دلیل روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ خود دارای پایداری نسبتا زیادی هستند.

کاربرد چاپ فلکسی

چاپ فلکسیها به دلیل مقاومت و دوام بالای خود از کاربرد گسترده ای برخوردار است. از جمله:

علاوه بر استفاده گسترده در فضای تاریک و شب، در محیط های بسته نمایشگاهی نیز که فضای روشن و نورانی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

به منظور تبلیغات جالب و گیرا در محیط های داخل و خارجی، بر سر درب فروشگاه ها و بیلبورد ها می توان از چاپ فلکسیها بهره مند شد.

شرکت ها و کارخانه ها ی بزرگ می توانند برای تبلیغ کسب و کار خود از این ابزار استفاده نمایند.

جهت اطلاع رسانی و افزایش اعتبار برند می توان از چاپ فلکسیها در کنفرانس ها، همایش ها و سخنرانی ها استفاده کرد.

مزایای چاپ فلکسی

  • قابلیت چاپ در ابعاد  و سایز هایی بزرگ
  • برخورداری از مقاومت و انعطاف بالا
  • تنوع در تراکم و سایز
  • امکان دیده شدن از فاصله دور
  • مقرون به صرفه بودن
  • قابلیت به روز کردن تابلو

 روش چاپ فلکسی

برای چاپ فلکسها از روش چاپ CMYX استفاده می گردد. این روش چاپ سبب می شود تا ماندگاری چاپ فلکسهای تبلیغاتی در برابر شرایط آب و هوایی افزایش

یابد و در طولانی مدت قابلیت استفاده داشته باشد. اگر چه در طراحی چاپ فلکسیها از  ترکیب رنگ های روشن و مات استفاده می شود

اما  توجه داشته باشید که هر چقدر از رنگ های تیره تر استفاده شود، کیفیت و کارایی چاپ فلکسها بهتر خواهد بود.

تفاوت چاپ فلکسی و بنر تبلیغاتی

همانطور که می دانید به جنس هایی که قابلیت عبور نور را دارند، متریال گفته می شود، متریال فلکسیها هم دقیقا همین قابلیت را دارد.

شاید بتوان گفت مهمترین تفاوت چاپ فلکسیها با چاپ بنر های تبلیغاتی دقیقا در همین نکته است زیرا بنر های تبلیغاتی، برخلاف متریال فلکسیها،

قابلیت عبور نور را ندارند. در واقع به دلیل وجود مهتابی های تعبیه شده در فلکسیها، جریان نور به آسانی از آن عبور می کند و تابلو روشن می شود.

این ویژگی باعث می شود چاپ فلکسیها برای تابلو هایی که در شب می درخشند، بهتر و کارآمد جلوه کند. در حالی که بنر های تبلیغاتی از لحاظ

ساختار این خصوصیت را ندارند. بنر ها برای تابلو هایی مناسب هستند که بواسطه نور پروژکتور روشن می شوند و نیازی به نور از پشت یا بکلایت ندارند.

از دیگر تفاوت های چاپ فلکسی و بنر می توان به طراحی آنها اشاره کرد. فلکسیها نسبت به بنر، تیره تر چاپ می شود زیرا وقتی در شب لامپ مهتابی

داخل تابلو روشن شود، کار چاپ شده بسیار روشن و بدون رنگ دیده خواهد شد. همچنین چاپ فلکسیها نسبت به بنر از مقاومت بیشتری برخوردار است

و در برابر آفتاب و گرمای شدید، دوام بالاتری خواهد داشت.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه بازتاب و انعکاس نور در چاپ فلکسیها، جلوه بسیار جذابی را ایجاد می کند می توان از این ابزار به عنوان منحصر ترین روش تبلیغاتی یاد کرد .

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

چاپ بنر

چاپ بنر

چاپ انواع بنر

لیست خدمات چاپ بنر الماس تهران

چاپ انواع بنر در متراژ و عرض های مختلف

چاپ انواع بنر

در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد.

چاپ بنر می تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد.بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را،از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود.برای اینکه یک چاپ متفاوت داشته باشیم باید از دستگاه های پیشرفته چاپ استفاده کنیم زیرا کیفیت کار و رزولوشن آنبرای ما بسیار پر اهمیت است در خانه طراحان سام ما این امکان را به مشتری میدهیم که برای سفارش چاپ بنردر شکل ها ,رنگ ها و عرض های مختلف به صورت آنلاین و حضوری اقدام کند.

 چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری به عنوان یک آگهی تبلیغاتی و یا برای استفاده در مراسم های خاص بسیار کاربرد دارد، اما همانند دیگر محصولات موجود

در بازار افراد به دنبال چاپ بنرهای ارزان هستند و اولین چیزی که در مورد بنرها به ذهنشان خطور می کند قیمت آن بنر است.

تقریبا برای هر رویدادی که شرکت شما میزبانی و یا در آن شرکت می کند، یک بنر سفارشی می تواند

به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی

وجود دارند که شما می توانید با توجه به نوع مراسم و فضای تعبیه شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

یک بنر فوری در سایز بزرگ برای استفاده در یک اجلاس و یا جشنواره ، و یک بنر متوسط ، برای جلب توجه مخاطبان

به یک محصول جدید در فروشگاه شما، ایده آل است.شرکت های چاپی عموما لیستی از قیمت پارچه های مصرفی،

رنگ و … را با قیمت آن ها در اختیار شما قرار می دهند و به شماگزینه های انتخابی را می دهند تا با توجه به بودجه

در نظر گرفته شده بنر خود را انتخاب کنید. حتی می توانید از چاپ بنر فوری استفاده کنید که مسلما بر روی قیمت نهایی بنر تاثیرگذار خواهد بود.

چاپ بنر ارزان

چاپ بنر ارزان هنگامی برای افراد حائز اهمیت است که در زمان کوتاهی به چاپ برسند. هنگام چاپ بنر و با توجه به اینکه اکثر بنرها در

محیط هایی با فضای باز هستند، مقاومت متریال استفاده شده برای چاپ و مقاومت آن ها در برابر باد، باران، رطوبت و … بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بنرها عمدتا از جنس PVC هستند که در اندازه دلخواه شما به چاپ می رسند و برای اهداف بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از دستگاه هایی که دارای تکنولوژی های چاپ جدید هستند باعث می شود تا یک بنر با کیفیت و با رزولوشن بالا داشته باشید.

در واقع اگر در چاپ بنر ارزان از دستگاه هایی استفاده شود که دارای کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید باشند،

بنر شما نیز با کیفیت بسیر بالاتری به چاپ خواهد رسید.البته باید در نظر داشته باشید که هرچه قیمت بیشتری را صرف چاپ بنر خود کنید،

مطمئنا از کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.مخصوصا اگر می خواهید بنر مورد نظرتان را در محیط بیرون نصب کنید باید

از بنرهای با کیفیت بالاتر استفاده کنید،چرا که با هر باد و بارانی ممکن است بنر شما پاره شوند و یا کیفیت خود را از دست بدهند.

اما این به این معنا نیست که بنر های ارزان بی کیفیت هستند.

چاپ بنر تسلیت

برای چاپ بنر تسلیت بهتر است ابتدا سطح توقعمان را از بنر مورد نظرمان مشخص کنیم. به عنوان مثال بنرهایی که

به مدت کمتری مورد نیاز هستند مانند بنر های حجاج و یا قهرمانان و یا بنرهای تسلیت که تنها یک هفته ممکن است بر روی

محلی نصب باشد، می تواند ارزان تر باشند، و به همین صورت بنرهایی که برای مدت طولانی باید در معرض دید همگان قرار گیرد

از بنرهایی که دارای کیفیت بالاتر و قیمت نسبتا بالاتری هستند استفاده شود. تمام این موارد کاملا به نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

جوهرهای مورد استفاده در چاپ بنر

چاپ بنر به دلیل مجاورت در هوای آزاد ویژگی هایی دارد. جوهر های مطلوب برای چاپ بنر سالونت ‏‎(SOLVENT) ‎‏ ‏

میلد سالونت‎ (MILD SOLVENT) ‎‏ اکو سالونت‎(ECOSOLVENT) ‎‏ و یو وی ‏‎(UV)‎‏ است خاصیت عمده این ‏جوهرها ثبات و عدم افت رنگ

در مقابل نور آفتاب و عوامل محیطی است و کیفیت اولیه بنر شما در طول مدت استفاده حفظ خواهد شد.‎

تراکم بالاتر سبب استحکام بیشتر می‌گردد. در مجموع هر چه تراکم و وزن بنر بیشتر باشد مقاومت کششی و مقاومتدر ‏برابر پارگی بنر بیشتر می‌شود. از بنرهای دارای وزن و تراکم بالاتر در مواردی که مقاومت و استحکام در برابر باد و ‏کشش اهمیت بیشتری دارد استفاده می‌شود‎. ‎

نوع دستگاه چاپ بنر

نوع دستگاه چاپ بنرها در بالا بردن کیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد،

به این معنی که اگر شما برای چاپ خود از بنر

‏مرغوب استفاده کنید ولی دستگاهی که با آن چاپ می‌کنید

دارای کیفیت پایین چاپ باشد، کار شما از کیفیت بالایی برخوردار ‏نخواهد بود.

این مجموعه با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و دستگاه‌های متنوع و به‌روز،

امکان چاپ بنرها را، با بهترین کیفیت ‏وضوح و رنگ، در اختیار شما قرار می‌دهد.‏‎

واحد وزنی بنر، گرماژ، بین ‏‎7‎‏ اونس تا 13 اونس تنوع دارد و جزو عوامل تأثیرگذار بر مقاومت بنر است.بنر 8 اونس (با ‏تراکم ضعیف) به دلیل نازکی دارای کاربردهای خاص، مثل اطلاع‌رسانی و اعلامیه‌های مناسبتی و موقت است.به‌طورکلی ‏برای کاربردهای کوتاه‌مدت، بنرهای 8 و 10 اونس و برای کاربردهای با ماندگاری بیشتر و بلندمدت، مثل تابلو سردر‏فروشگاه‌ها، از بنرهای 13 و 15 اونس استفاده می‌شود(انواع بنرها، با تراکم‌ها و وزن‌های مختلف، به فراخور کاربرد، در ‏مجموعه موجود و مورد استفاده است).‏

چاپ بنرهای تبلیغاتی

چاپ دیجیتال بنرهای تبلیغاتی برای استفاده در  فضای داخلیو فضای خارجی ساخته شده اند .

به راحتی می توانید برای تبلیغات در فضای خارجی از بنر با کیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافت های ریز.

بنرهای تبلیغاتی می توانند از طرق مختلفی آویزان شوند که به شما این امکان را می دهند تا

با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمائید و به زییایی بصری و تاثیرگذاری پیامتان بیافزایید.چاپ بنرهای تبلیغاتی در عصر امروز یکی از بهترین ابزارها برای کارهای تبلیغاتی شرکت ها

و معرفی محصولاتشان است که انواع متفاوتی بسته به سلیقه و صنف شغلی افراد دارد.

بنرها را میتوان بعنوان یک پرچم یا قطعه ای از پارچه در نظر گرفت که دارای نماد,لوگو,شعار یا یک پیام است یکپرچم طراحی شده که معمولا به شکل مربع یا مستطیل است همچنین یک قطعه نوار پارچه ای که یک اسم ,شعار یا پیام بازاریابی دیگر را در برمیگیرد تشکیل میشود. قیمت چاپ بنرهای تبلیغاتی از عوامل مهم در تصمیم گیری است.چاپ بنرهای تبلیغاتی  در الماس تهران با توجه به درخواست مشتری با بهترین وضوح و کیفیت بالا ارائه میشود.

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران