برش ام دی اف
برش پلکسی گلس
برش مولتی استایل
برش چرم
برش استیل
برش آلومینیوم
برش فوم
برش پارچه
حکاکی ام دی اف
حکاکی پلکسی گلس
حکاکی استیل
حکاکی آلومینیوم
حکاکی مولتی استایل
کارت ویزیت خاص
حکاکی قطعات صنعتی

خدمات حکاکی و برش لیزری الماس تهران

خدمات حکاکی و برش لیزری

دستگاه لیزر چیست

دستگاه های لیزری نیاز به نیروی کار انسانی با تعداد بالا ندارند.

خطر آسیب توسط دستگاه برای اپراتور بسیار کم می باشد و تقریبا بیشتر کارهای برش و حکاکی به صورت اتوماتیک انجام میشود.

دستگاه های لیزری قادرند حک و برش لیزری بر روی بسیاری از اجسام با هر متریال را انجام دهند.

دستگاه لیزر حکاکی دارای یک لنز با فاصله ی کانونی کوتاه می باشد و دستگاه لیزر برش دارای لنزی با فاصله کانونی بلند می باشد

حکاکی لیزری چیست؟

زمانی که نام حکاکی به گوشمان میخورد ناخودآگاه عملی در ذهن ما نقش می بندد که بسیار ظریف بوده و دقت زیادی در خلق آن به کار رفته است.

حکاکی با لیزر نیز به همین گونه می باشد دستگاه حکاکی لیزری نیز همین گونه عمل کرده و حکاکی های زیبا، با ظرافت و دقت بالایی را بر روی اجسامی که قابلیت حکاکی دارند خلق می کند.

برش لیزری چیست؟

اما عمل برش لیزر کاملا با حکاکی متفاوت بوده و برش هایی با عمق زیاد و بیشتر از حکاکی لیزر بر روی اجسام وارد میکندقدرت و سرعت برش لیزر از حکاکی لیزری بالاتر

بوده و انواع اجسام ضخیم را مورد برش قرار می دهد.

دستگاه حکاکی لیزر عمل حکاکی بر روی فلز، شیشه، پلاستیک، چرم، چوب، کاغذ، مقوا، پارچه و فوم را دارد.

توانایی دستگاه های لیزر

دستگاه لیزر این توانایی را دارد که طراحی تصاویر، اشکال گوناگون، طرح های پیچیده ی هندسی و نقوش گرافیکی را بر روی اجسام نام برده شده انجام دهد.

لیزر ها با ورود خود به دنیای صنعت توانسته اند تحولی نوین در کار های مربوط به برش و حکاکی را انجام داده و سرعت، دقت و صرفه جویی در هزینه ها را با خود به همراه بیاورند.

نحوه برش دستگاه های لیزر

لیزر حکاکی به صورت افقی بر روی طرح مورد نظر حرکت کرده و جسم مورد نظر را نقطه به نقطه و خط به خط حکاکی می کند در صنعت لیزر به این روش حکاکی شبکه ای می گوینددر کسب و کارهای کوچک نیز از دستگاه های حکاکی لیزر استفاده می شود مانند مشاغل خانگی (حکاکی بر روی خودکار، فندک، زیور آلات و….) و مدارس فنی و حرفه ای.

دستگاه برش لیزر یا همان دستگاه CNC  با استفاده از حرارت، برش بر روی انواع موادی که قابلیت برش را دارند انجام می دهد.

روش کار با این دستگاه به این گونه است که اپراتور طرح مورد نظر را به کامپیوتر دستگاه وارد کرده و در این زمان است که عملیات برش به وسیله ی اشعه ی لیزر صورت خواهد پذیرفت.

تمامی اجزای دستگاه های برش، کامپیوتری و لمسی طراحی شده است و همین امر باعث سرعت در عملیات برش شده و راندمان کار را افزایش داده استاپراتور به راحتی چندین برنامه را در دستگاه قرار داده و با یک دستور تمامی آنها را اجرا می کندانواع فلز و چوب با دستگاه برش لیزر یا همان دستگاه CNC قابل برش هستند.

اشعه دستگاه لیزر

دستگاه برش لیزری عملیات برش را بدون خطا انجام خواهد داد و هیچگونه پرتی و خمیدگی به هنگام برش به وجود نمی آورد.

اشعه ی لیزر تنها قسمت مورد نظر را مورد برش قرار می دهد و مانند روش های سنتی حرارت را به تمام سطح کار وارد نمی کند و همین امر از آسیب های احتمالی به قطعه جلوگیری می کند.

برش لیزر در صنایع زیادی استفاده و کاربرد دارد صنایع پزشکی، صنایع هوا فضا، صنایع ساختمانی، صنایع نظامی و بسیاری از صنایع دیگر.

در برش چوب نیز دستگاه برش لیزری همین گونه عمل میکند این دستگاه یک اشعه ی قدرتمند دارد که با عمل تصعید چوب را برش می دهدبرش و حکاکی بر روی انواع چوب های طبیعی و چوب های روکش دار انجام می شود

در صنعت، لیزر گازی و لیزر جامد سرآمد تمام لیزر ها می باشند.

شما میتوانید برای سفارش خدمات حکاکی ، برش لیزری و کارت ویزیت های خاص خود با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

تلفن تماس: 0214413120309122974210