چاپ بنر
چاپ فلکسی

چاپ بنر و فکسی الماس تهران

چاپ بنر چیست؟

بنر یکی از مواد خام چاپی است که می توان با انواع طرح ها شامل متن و تصویر گرافیکی برروی آن چاپ کرد و پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب رساند.

بنر در دو نوع بنر وینیل شبکه ای و بنر لمپوست تولید می گردد. بنر وینیل نوعی از بنر است که برای مکان های دارای رطوبت بالا و بارندگی مناسب می باشد. این نوع بنر به صورت شبکه شبکه طراحی شده و در برابر باد مقاومت بالایی دارد.

بنر لمپوست نوعی از بنر است که برای محیط های بیرونی بهترین گزینه محسوب میشود.

این بنر دارای مقاومت و انعطاف پذیری بالایی است و همچنین در برابر باد و بارندگی محفوظ است.

از این رو پیشنهاد می گردد برای تبلیغ در محیط های بیرونی از این بنر استفاده کنید.

ویژگی های بنرهای تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی بخاطر مزایای فراوانی که دارند مورد توجه هستند و به عنوان اصلی ترین و پر کاربرد ترین ابزار تبلیغات محیطی خودنمایی می کند.

از ویژگی های بنر می توان به مقرون به صرفه بودن نسبی و سریع بودن مراحل چاپ آن اشاره کرد. همچنین راحتی و در دسترس بودن و قابلیت استفاده عموم مردم نیز از مزایای آن است.

فلکس چیست؟

فلکس متریالی است که از نظر ساخت شبیه به بنر می باشد اما تفاوت های خاصی در میان آن دو وجود دارد.

فلکس کاربردهای متنوعی دارد، از تابلوهای سر درب مغازه گرفته تا بیلبوردها و تابلوهایی که در ساخت آنها از لامپ های مهتابی و یا اس ام دی استفاده شده است.

بنر و فلکس هر دو از دو نوع چینی و کره ای تشکیل شده اند که با توجه به قیمت و جنس از هم متمایز می شوند.

فلکس جنس متـریال تابلوهای فلکس است که بسیار پرکاربرد و مقرون‌به‌صرفه است؛ چرا که علاوه بر نورانی بودن تابلوهای فلکس، رویه فلکس آن را می‌توان به‌راحتی تعویض نمود.

از تابلو فلکس می‌توان به‌عنوان تابلو سر درب، تـابـلـو مغـازه و شرکت‌، تابلو فروشگاه‌ها، و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی نیز استفاده نمود.

شما میتوانید برای سفارش خدمات چاپ بنر یا فکسی خود با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

تلفن تماس: 0214413120309122974210