برش پارچه

برش پارچه

برش پارچه

برش انواع پارچه با بروزترین دستگاه های لیزر

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کلیک کنید

برش پارچه با لیزر

روش کار برش پارچه با لیزر

شما می‌توانید با دستگاه برش لیزری، علاوه بر ایجاد طرح‌های زیبا و برش‌های سفارشی روی پارچه، می‌توانید الگوهای موجود در پارچه‌های چاپ شده را شناسایی کرده و برش‌های حساب شده‌ای را نیز انجام دهید.این روش می‌تواند برای تولید پوشاک ورزشی که اغلب به روش سابلیمیشن چاپ می‌شوند، مورداستفاده قرار گیرد.در این روش یک دوربین تشخیص خودکار، طرح‌ها و الگوهای روی پارچه‌ی شما را شناسایی کرده و پس از تجزیه و تحلیل آن، اقدام به برش دقیق و بدون نقصی خواهد کرد؛ در واقع پس از انتقال طرح به دستگاه، شما دیگر وظیفه‌ای جز کنترل عملکرد برش ندارید و نیاز به مداخله‌ی اپراتور نیست.فرایند شناسایی، پردازش و برش، بدون مداخله‌ی دست صورت‌گرفته و تا حد زیادی هزینه‌ی تولیدات شما را کاهش می‌دهد؛ در نتیجه، با کاهش دخالت نیروی انسانی، احتمال بروز خطا کاهش‌یافته و سرعت و دقت انجام کار نیز افزایش می‌یابد.

مزایای دستگاه برش لیزری

  • استفاده از قطعات یدکی با کیفیت از برندهای معتبر در ساخت
  • عملکرد سریع و سرعت بالای برش
  • برش دقیق و بدون نقص
  • انعطاف‌پذیری در برش متریال‌های گوناگون

مزایای دستگاه لیزر در صنعت چاپ

  • برشهای پارچه بدون دخالت دست
  • هزینه‌ی پایین‌تر
  • دقت بیشتر
  • کاربردی‌تر

کاربرد برش پارچه با لیزر

در حال حاضر بیشترین استفاده و کاربرد دستگاه برش لیزری در موارد زیر است:

کاربرد برشهای پارچه با لیزر در صنعت دکوراسیون، در نمونه‌های بی‌شماری که با پارچه، چرم و نمد تولید شده‌اند، دیده می‌شود؛ انواع رومیزی، پرده، زیرلیوانی و … را می‌توان از این مجموعه نام برد.

 افزایش راندمان برش پارچه با لیزر

سرعت حرکت لیزر می‌تواند متغیر باشد؛ در واقع زمانی که نیاز به‌سرعت عمل بیشتری باشد، دستگاه برش لیزر این قابلیت را دارد تا با اِعمال تنظیمات توسط اپراتور، سرعت برش را تا میزان موردنیاز افزایش دهد.در مقایسه با میزان تولید نیروی انسانی، باتوجه‌به سرعت و دقت فوق‌العاده‌ی دستگاه برش لیزری، می‌توانید به طور هم‌زمان تا چند برابر تولید را افزایش دهید.

مزایای برش با اشعه‌ی لیزر نسبت به روش سنتی چیست؟

غیر تماسی بودن، دقت بسیار بالا، سرعت فوق‌العاده و بی‌خطا بودن، ویژگی‌هایی هستند که هر تولید کننده‌ای را ترغیب می‌کند تا از روش‌های سنتی برشهای پارچه، به سمت برش‌های لیزری تغییر مسیر دهد.

کاربرد دستگاه برش لیزر پارچه چیست؟

دستگاه برش لیزری پارچهها در تولید انواع پوشاک، صنعت مد و برش الگوها، روکش‌های صندلی خودرو، عروسک، پارچه‌های رومبلی و روتختی و صنعت دکوراسیون استفاده می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه برش لیزر با پارچه چیست؟

استفاده از قطعات با کیفیت از برندهای معتبر در ساخت، عملکرد سریع و سرعت بالای برشها، برشها دقیق و بدون نقص و انعطاف پذیری در برشهای متریال‌های گوناگون از مزایای دستگاه برشهای لیزر با پارچه به کار می‌رود.

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران