چاپ مش

چاپ مش

لیست خدمات چاپ مش الماس تهران

چاپ مش ( حداکثر عرض 150 سانتی متر )

چاپ مش

چاپ مش متریالی است که منافذ ریزی روی خود دارد. مش برای مصارف خاص استفاده می شود، چاپ مش در دو نوع پشت چسب دار و معمولی موجود است. نوع پشت چسب دار مش معمولا بر روی شیشه ها استفاده می شود، زیرا این امکان را می دهد که شیشه به طور کامل پوشیده نشود و دید آن از بین نرود، شما در عین حالی که کار چاپی خود را روی شیشه چسبانده اید تمامی فضای شیشه را نپوشانده اید و دید خود را از بین نبرده اید. در ضمن نور داخل را نیز تا حدودی حفظ کرده اید، نوع بدون چسب مش معمولا برای مصارفی همچون تبلیغات روی استند برای محصولات ویژه چاپ می شود، زمانی که شما نیاز به کار خاصی دارید و می خواهید محصولی را با تبلیغات خاص چاپ نمایید می توانید از مش استفاده کنید.

انواع مش را بیشتر بشناسیم:

مش به دو صورت عمده توزیع می شود. مش چسب دار و مش بدون چسب که در بازار ایران موجود می باشد. مش بنر برای مکان هایی که باد بنر را پاره می کند مورد استفاده قرار می گیرد. مش بنر به خاطر سوراخ هایی که دارد باد از آن عبور کرده و دیگر احتمال پاره شدن و خراب شدن کار دیگر از بین می رود و دوم اینکه از مش بنر برای ایجاد سایه و … در جلو پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. ولی متاسفانه مش بنر زیاد در ایران مورد استقبال قرار نگرفته است. با توجه به موارد بالا می توان گزینه خوبی برای دکوراسیون و خیر مقدم و … باشد. این نوع مش بنر و در صورت کلی خانواده مش ها دارای دانه بندی های می باشد.

کیفیت مش

سوراخ مش در سایز متفاوتی از جمله مش سوراخ ریز و مش سوراخ متوسط و مش سوراخ درشت موجود می باشد. سایز این سوراخ ها و به اصطلاح سید بندی این مش ها دارای استاندارد خاصی نیست و هر کارخانه با توجه به دستگاه های خود این مش ها را تولید می کند.

مش استیکر چیست؟

مش استیکر هم از شرایط بالا پیروری می کند. مش ها دارای دو حالت کلی مش پشت سفید و مش پشت طوسی می باشند. مش بنرها غیر از مدیا های قابل چاپ که دارای روی سفید می باشند دارای رنگ های متنوعی می باشند که بسته به نوع استفاده از رنگ های خاص آن استفاده می کنند. ولی با توجه به اینکه اغلب دستگاه های چاپ دارای رنگ سفید نیستند بیشتر مش های رنگ سفید مورد استفاده در صنعت چاپ لارج فرمت است. مش استیکر ها نیز از همین قاعده رنگی پیروی می کنند.

انواع مش استیکر

مش استیکر های مورد استفاده در صنعت چاپ ایران دارای روی سفید و پشت طوسی و یا پشت سفید می باشند. و لازم به ذکر است که مش های مخصوص چاپ حتما دارای لایه محافظ باشند تا در موقع چاپ اپراتور با دردسر رنگی شدن پلیت مواجه نشود. همچنین چاپ به خاطر جمع شدن رنگ روی پلیت خراب می شود و رنگ جمع شده روی پلیت کار را خراب می کند. حال پس از تمام شدن پروسه چاپ اگر از مش بنر استفاده کرده باشیم لایه محافظ زیرین را جدا می کنیم و از مش بنر استفاده می نماییم.

طریقه نصب مش استیکر

برای مش استیکر هم همین روش است ولی با این تفاوت که مش استیکر را روی سطوح مختلف می چسبانند و روش چسباندن مش استیکر همانند خانواده استیکرها می باشد با این تفاوت که کار کمی راحت تر می باشد چون دیگر از حباب خبری نیست. سطح مورد نظر را کاملا تمیز نمایید و با حوصله چسب پشت مش استیکر را بردارید. خوب آنرا با آب و کمی شوینده های مورد استفاده در آشپزخانه ها خوب خیس می کنیم و بعد سطح مورد نظر را نیز کاملا خیس کرده و از بالا به پایین شروع به چسبانده مش استیکر می کنیم و و کاملا آب زیر آنرا با کاردک لاستیکی کاملا خالی می کنید.طریقه نصب مش پشت چسب دار تقریبا همانند استیکر است. حتی می توان گفت که کمی از آن راحت تر است، چرا که به دلیل وجود سوراخ های متعدد روی آن هنگام چسباندن روی شیشه، دیوار یا سطوح مختلف معمولا بدون حباب چسبیده می شود ولی با وجود این توصیه می شود این متریال را نیز همانند استیکر با آب بچسبانید تا در صورتی که نیاز به جابجایی آن داشتید بتوانید آنرا به راحتی جابجا کنید. نوع دیگری از انواع مش، نوع خود چسب آن می‌باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مش خود چسب بست تولید شده از بهترین نوع PVC خالص و به‌کارگیری کوتینگ خاص، چاپ درخشانی دارد. همچنین به دلیل خاصیت ضد کشش آن، بدون تغییر شکل، به‌راحتی بر روی شیشه و سطوح شیشه‌ای نصب می‌شود و به‌راحتی آن را می‌توان از سطح جدا کرد.

موارد استفاده مشهای خود چسبدار:

  1. شیشه‌های مراکز تجاری و اداری
  2. مکان‌هایی که از دو سمت دید دارد.
  3. شیشه‌های ساختمان‌ها
  4. فضای داخل و فضای بیرون
  5. شیشه اتومبیل و اتوبوس

ویژگی‌های مش خود چسب بست:

  1. ضد کشش و پارگی
  2. لایه PVC در دو طرف
  3. جدا شدن راحت از روی سطح
  4. بدون ایجاد لکه چسب بر روی شیشه
  5. قابلیت چسبیدن بر روی کلیه سطوح شیشه‌ای
  6. قابلیت چاپ با کلیه دستگاه‌های چاپ بنر و فلکس

دستگاه‌های مناسب چاپهای انواع مش خود چسب بست Best

مش خود چسب BEST قابل‌ استفاده برای کلیه دستگاه‌های چاپ پایه سالونت و اکو سالونت می‌باشد.

جوهر های چاپ مناسب مش خود چسب بست Best

کلیه جوهرهای پایه سالونت و اکوسالونت دارند برای چاپ برچسب بست مناسب می باشند.برای سفارش چاپ مش لطفا اینجا کلیک کنید.اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران