بروشور

بروشور

لیست بروشورهای چاپی الماس تهران

بروشور

بروشور (Brochure) یک سند کاغذ اطلاع رسان است (معمولا برای تبلیغات استفاده می شود)،  که می توان آنرا در قالب های پمفلت یا جزوه تا نمود. این اقلام چاپی سندهای تبلیغاتی هستند، عموما برای معرفی شرکت، سازمان، محصول یا خدمات به کار می رود و و این اطلاعات را به مشتری آینده نگر یا عموم جامعه انتقال می دهد. اولین محصول در سال 1748 ساخته شد.  و از کلمه‌ی فرانسوی” brocher ” به معنای “دوختن” سرچشمه گرفته است.این محصول یک کتاب یا مجله ی باریک و کوچک است که تعداد زیادی تصویر و اطلاعات درباره ی یک محصول، مکان، و غیره دارد.معمولا این اجناس را به روشهایی مانند قرار دادن در روزنامه ها و مجلات، قرار دادن در استند ها و یا توزیع دستی به مخاطب می دهند.

انواع بروشور

الکترونیکی (E-Brochures)

این نوع به نسبت جنس های قدیمی کاغذی مزایای مانند مخاطبین و توزیع بیشتر و هزینه کمتر در مقایسه با نسخه های چاپی را دارا می باشند.

بروشورهای آکاردئونی دو و سه لت (Bi-Fold & Tri-fold Brochures)

عمومی ترین حالت این محصول تبلیغاتی را تشکیل می دهند که یا یک صفحه که پشت و روی آن چاپ شده و از وسط یک تا شده است که به آنها دو لت (Bi-Fold) می گویند و یا یک صفحه که هر دو طرف آن چاپ شده و به سه بخش تا می شود که به انها سه لت (Tri-fold) می گویند هستند. بروشورهای آکاردئونی دو لت (Bi-fold) چهار پنل (دو پنل در هر صرف) ایجاد می کنند و بروشورهای آکاردئونی سه لت (Tri-fold) شش پنل (سه پنل در هر طرف) ایجاد می کنند.

دیگر انواع تا بروشور ها

شیوه آکاردئونی Z-fold، شیوه C-fold و غیره می باشند. صفحات با ارتفاع بیشتر، وقتی در آن بروشور از نقشه یا موارد این چنینی تشکیل می شوند، به چهار، پنج و یا شش پنل در هر طرف کاغذ تا می شوند. Z-fold حالتی از تای بروشور است که خط لبه کاغذ بروشور مانند کلمه Z می شود.

اشکال عمومی تا کردن بروشور

اشکال تا در بروشور

چاپ بروشور

بروشورها را معموملا با چهار رنگ و بر روی کاغذ های ضخیم و یا گلاسه چاپ می شوند تا کیفیت بالایی داشته باشند.همچنین برای چاپ هم میتوان از دستگاه های افست و هم دستگاه های دیجیتال بهره گرفت به طبع برای سفارش با تیراژبالا سفارش نوع افست از لحاظ هزینه بری به صرف مشتری خواهد بود اما برای سفارش روی تیراژ های پایین از دستگاه هایدیجیتال برای چاپ استفاده میگردد. این محصول برای بهتر نشان داده شدن از دونوع لمینت گرم و سرد بهره میبرد.در بروشور ها  از کاغذ بهتر (همراه با تا خوردگی)، رنگ بندی بیشتر و تصاویر با کیفیت تری نسبت به تراکت (Flyer) استفاده می شود.همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید برای سفارش محصولات چاپی خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.دفتر مرکزی: 44131203-021 و 2974210-0912اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *