چاپ استیکر

چاپ استیکر ( وینیل )

لیست خدمات استیکر الماس تهران

چاپ استیکر شیشه ای ( حداکثر عرض 150 سانتی متر )

چاپ استیکر پشت سفید ( وینیل ) ( حداکثر عرض 150 سانتی متر )

استیکر یا وینیل

استیکر لایه نازکی از جنس PVC که پشت آن چسب‎دار بوده و جایگزین مناسبی برای کاغذهای دیواری به شمار می‎رود. استیکر یکی از متریال‎های بسیار کاربردی در زمینه چاپ و تبلیغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب می‌شود که می‌توانند طرح‎هایی زیبا بر روی دیوار و یا مکان‎هایی چون اتوبوس، قطار، نمایشگاه‎ها، خودروهای سواری و پخش  و … ایجاد کنند.

چاپ استیکر با کیفیت عالی

استیکرها با دستگاه‌هایی چاپ می‌شود که به خاطر نوع جوهر به آنها اکوسالونت می‌گویند. جوهر دستگاه اکوسالونت سازگار با محیط زیست می‌باشد. کیفیت چاپهای استیکر با این دستگاه ها بسیار عالی و تصاویر زنده و با رزولویشن بالاتری می‌باشد. برای ماندگاری طولانی مدت میتوان استیکرها را لمینت کرد.

چاپ استیکر با کیفیت متوسط

این نوع از چاپ استیکر یا به عبارت صحیح‌تر وینیل با دستگاه Outdoor چاپ می‌شود. این نوع از چاپ مخصوص فضای باز می‌باشد. جوهرهای استفاده شده برای این دستگاه‌ها صنعتی بوده و ماندگاری طولانی‌تری نسبت به چاپ با دستگاه اکوسالونت دارند و و به دلیل ماندگاری طولانی مدت احتیاجی به لمینت ندارد. این نوع از چاپ مناسب کامیون‌ها و خودروهای پخش می‌باشد که معمولاً از فاصله دورتری دیده می‌شوند و به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری طولانی بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان و کارخانجات قرار گرفته است.

 تفاوت چاپهای استیکر با چاپهای وینیل

استیکر در واقع همان وینیل است ولی طوری جا افتاده که انگار این دو تفاوت‌های اساسی باهم دارند. نام لاتین و تجاری استیکر وینیل (vinyl) می‌باشد. استیکر یا همان وینیل متریالی است که ازPVC  تولید شده، اگر بخواهیم به صورت ریشه‌ای تر به توضیح استیکر بپردازیم باید بگویم که استیکر یک لغت لاتین می‌باشد و در زبان انگلیسی به تمامی پشت چسبدارها اطلاق میشود و هر چیزی که چسب داشته باشد با نام استیکر شناخته می‌شود و استیکرها ضد آب است و در مقابل پاره شدن مقاومت بسیار بالایی ( نسبت به کاغذ پشت چسبدار ) دارد.خود کلمه stick به معنای چسباندن و sticker به معنای کاغذ خود چسب می‌باشد.

کاربردهای چاپ استیکر

چاپهای استیکر یا همان چاپهای وینیل در صنایع بیشماری به کار می‌رود. از صنایع غذایی و بسته بندی تا تمامی صنایع تولیدی و صنعتی که نیاز به لیبل‌های پشت چسبدار دارند.  عمده ترین استفاده استیکر در صنعت تبلیغات تجاری می‌باشد. تبلیغات انواع شرکت‌های غذایی و تولید کننده‌های مواد شوینده تا تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی. همچنین چاپ و تبلیغات بر روی اتوبوس‌های شرکت واحد یا چاپ و نصب استیکر بر روی انواع ماشین‌های پخش و یخچال‌های صنعتی.

انواع استیکر و چاپ استیکرهای مختلف

استیکرهای شیشه ای: نوعی از استیکر است که به صورت ترانسپرنت یا بی رنگ می‌باشد. این نوع استیکرها معمولاً برای نصب روی شیشه‌ها یا جاهایی که می‌خواهند رنگ پشت زمینه دیده و نور رد بشود استفاده می‌کنند ولی باید در نظر داشته باشید که برای این نوع از استیکر معمولاً بیحال می‌شود.- استیکرهای زمینه سفید: نوعی از استیکر که زمینه سفید یا اصطلاحاً شیری رنگ می‌باشد. این نوع از استیکر برای انواع مختلف چاپهای آن به عنوان مثال برای چاپ روی ماشین‌های پخش یا تبلیغات برروی مترو، اتوبوس، اسکانیا و یخچال‌های صنعتی استفاده می‌شود. استیکر سفید بیشترین کاربرد را در بین سایر استیکرها دارد.- استیکرهای روز رنگ و خود رنگ: استیکر هایی که زمینه رنگی می‌باشد، این نوع از استیکر در رنگ بندی‌های متفاوتی وجود دارد که بسته به جنس آن و شرکت یا کشور تولید کننده از 3 سال تا 7 سال دوام رنگی دارند.- استیکرهای شبرنگی: این نوع از استیکر به صورت شبرنگ می‌باشد به این معنی که بعد از چاپ و نصب بر روی ماشین به صورت شبرنگ در تاریکی بازتاب نور دارد.برای سفارش چاپ استیکر یا وینیل لطفا اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

نمونه کارهای انجام شده