طراحی انواع وب سایت های پروموشن
طراحی وب سایت پروموشن
وب سایت پروموشن چیست؟
هدف اصلی وبسایت های پروموشن تولید کامل ترین اطلاعات برای یک محصول خاص است. این وبسایت ها به کمک مقالات، ویدیو ها، عکس ها، ریویو ها، گواهی ها، ضمانت نامه ها، تکنولوژی های به روز وب ، جذب مشتریان بالقوه از طریق نظر سنجی ها، گردهمایی ها و پروموشن ها، یک محصول را از بین رقبای آن محصول متمایز می کنند.ویژگی و تفاوت اصلی این نوع از وبسایت ها به نسبت سایر وب سایت ها، عمر کوتاه آن است.
تعداد صفحات/ساختار :
معمولا وبسایت های پروموشن متشکل از 5 تا 10 صفحه هستند و این تعداد صفحه با محتوای کم هدف اصلی سایت را برآورده می کند. ساختار این سایت ها به هدف صاحب آن بستگی دارد. اما عموما ساختاری ساده دارند.
طراحی :
ظاهر این گونه از وبسایت ها باید شیک، شفاف و خاطره انگیز باشد. توسعه دهندگان وب، از گرافیک های حجیم ، طراحی های خاص، انیمیشن های فلش و عناصر ویدیویی زیاد برای طراحی این سایت ها استفاده می کنند. این تنوع تکنولوژیکی، تاثیر بصری سایت پرومو را بر بیننده بیشتر می کند.
فواید و مزایا :
- بهترین راه برای اثرگذاری بر مخاطب هدف
- بهترین راه کار برای ارائه حداکثر اطلاعات در مورد محصول یا خدمت به مشتریان بالقوه
- یک ابزار قوی و موثر برای نشان دادن برند و تک تک محصولات
- یک ارائه بسیار عالی از کمپین تبلیغاتی که می تواند طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه را جذب کند
- وبسایت های پرومو به پیدا کردن مشتریان و شرکای جدید در فضای وب کمک می کنند.
- یک راه عالی برای جمع آوری داده در مورد موفقیت تبلیغات کمپانی
- تاثیر “Word of Mouth”، یک مزیت بازاریابی ویروسی
- قابلیت های پیشرفته ای که اجازه می دهند تا شما در هر زمان اقدام عملی را انجام دهید.
نمونه وبسایت پروموشنthelawofthejungle.comhonarmand-wood.ir