ست اداری

ست اداری

لیست ست های اداری الماس تهران

ست سری اول شامل:

سربرگ A4 تعداد: 2000 عدد

سربرگ A5 تعداد: 2000 عدد

پاکت نامه ( ملخی ) تعداد: 1000 عدد

پاکت A5 تعداد :1000 عدد

پاکت A4 تعداد :1000 عدد

کارت ویزیت لمینت موضعی : 1000 عدد

سفارش

ست سری دوم شامل:

سربرگ A4 تعداد:2000 عدد

سربرگ A5 تعداد:1000 عدد

پاکت نامه ( ملخی ) : 2000 عدد

پاکت A4 تعداد: 2000 عدد

کارت ویزیت سلفون مخملی : 1000 عدد

سفارش

ست سری سوم شامل :

سربرگ A5 تعداد:2000 عدد

سربرگ A6 تعداد:2000 عدد

پاکت نامه ( ملخی ): 1000 عدد

کارت ویزیت کتان امباس: 1000 عدد

سفارش

ست سری چهارم شامل :

سربرگ A4 تعداد : 5000 عدد

سربرگ A5 تعداد : 5000 عدد

سربرگ A6 تعداد : 5000 عدد

پاکت نامه (ملخی) تعداد : 5000 عدد

پاکت A4 تعداد: 2000 عدد

پاکت A5 تعداد : 2000 عدد

کارت ویزیت PVC 760 میکرون : 500 عدد

سفارش

انواع ست های اداری

مکاتبات اداری یکی از کارآمدترین ابزارهای تعاملی برای هر سازمان و شرکتی است که نسبت به برقراری ارتباط موثر با دیگر سازمان‌ها و نهادها سرمایه‌گذاری کرده است.

به بیان دیگر مکاتبات اداری از اولین تعاملات موثر برای تبادل افکار، اطلاعات و آگاهی‌بخشی به مخاطبین است.

از این‌رو، نحوه‌ی ارائه و ظاهر بصری آن در کنار رکن مهم دیگر یعنی رعایت آیین و اصول نگارشی می‌تواند

هر سازمان موفق را در رسیدن به اهداف مورد نظر، یاری بخشد.شکل ظاهری صحیح و حرفه‌ای مکاتبات اداری می‌تواند شما را در ذهن مخاطب

در همان وهله‌ی اول به عنوان سازمانی معتبر و متعهد، ثبت و ماندگار کند.همان‌گونه که گفته شد

این شکل ظاهری تحت عنوان هویت بصری هر سازمان نمود کرده و می‌تواند در قالب یک ست اداری که

شامل پاکت نامه، سربرگ، کارت ویزیت، دفترهای یاددادشت و …. است جای گیرد.

هر کدام از اقلام ست اداری به صورت یک ابزار تبلیغاتی عمل کرده و شما را به مخاطبین مورد نظرتان معرفی می‌کند.

هنگامی که از مکاتبات اداری با سایر سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانجات و …. جهت انجام امور تجاری و اداری استفاده می‌کنید

با برخورداری از ست اداری مناسب و رعایت چند نکته‌ی اساسی مربوط به آن قادر خواهید بود

تا حس تعهد کاری، اعتبار بالای تجاری و حرفه‌ای بودن خود و سازمانتان را در مخاطبین ایجاد کنید.

1- توجه به سربرگ، به عنوان یکی از اقلام اعتبار بخش به سازمان

سربرگ به عنوان یکی از پرکاربردترین اقلام ست اداری است که می‌تواند در یک قالب صحیح، تاثیر به‌سزایی بر مخاطب بگذارد.ارسال یک نامه، قرارداد، پروپوزال سازمانی و … برای هر شرکت یا سازمان اداری و تجاری دیگر باید در یک چارچوب تعریف شده‌ای انجام گیرد. به‌طور مثال درج مطالب مورد نظر در کاغذهای ساده و بی‌نام و نشان، فاقد رسمیت و اعتبار کافی بوده و به راحتی می‌تواند در نگاه اول، تاثیر منفی بر ذهن مخاطب ایجاد کند. بنابراین با طراحی و چاپ سربرگ های خاص برای هر سازمان که حاوی اطلاعات کافی از کسب و کار است می‌توان به افزایش اعتبار کاری و معرفی بهتر آن کمک شایانی کرد.

2- توجه به کارت ویزیت، به عنوان برقرار کننده‌ی تعاملات بعدی

کارت ویزیت یکی دیگر از اقلامی است که می‌تواند در برقراری ارتباطات بعدی مخاطبین با شما و کسب و کارتان بسیار کارآمد باشد. این کاغذهای کوچک در بسیاری از تعاملات و گفتگوهای اولیه به عنوان یک برگ برنده‌ای هستند که اگر به درستی در دستان مخاطبین شما قرار گیرند منجر به تماس مجدد آن‌ها با شما خواهند شد.بنابراین از آن‌جایی که دستیابی مخاطبین شما به کارت معرف سازمان و برندتان در دو حالت مستقیم و غیرمستقیم اتفاق می‌افتد، رعایت کلیه‌ موارد حرفه‌ای همچون درج نام و نشانی کامل سازمان به همراه لوگوی تجاری و توجه به نوع طراحی و چاپ کارت ویزیت برای برقراری تعاملات کاری آینده بسیار حائز اهمیت است.

3- توجه به پاکت نامه، به عنوان یک پوشش رسمی و انحصاری برای هر سازمان

پاکت نامه ها با توجه به نوع استفاده در سایزهای مختلفی، طراحی شده و به چاپ می‌رسند. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد چگونگی ظاهر بصری آن‌ها است. فرض کنید از معتبرترین سازمان نامه‌ای را دریافت می‌کنید اما این نامه در یک پاکت سفید و بی‌نام و نشان قرار دارد، در این حالت اگر مهم‌ترین مطالب هم در آن پاکت باشد ممکن است به دلیل ظاهر بصری نامناسب و غیر رسمی که دارد به اندازه کافی شما را به خود جذب نکند. بنابراین استفاده از پاکت نامه های طراحی شده مطابق با طراحی دیگر اقلام ست اداری که همگی معرف شما و کسب و کارتان هستند بسیار مهم است.اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران