کارت سلفون

کارت ویزیت سلفون

کارت ویزیت سلفون

کارت سلفون

در این مطلب قصد داریم که شما رو با انواع کارت ویزیت سلفون آشنا کنیم

کارت های ویزیت سلفون از تنوع بسیار زیادی برخوردا هستند و نسبت به کارت های لمینتی از قیمت های پایین تری نیز بهره میبرند

اغلب افرادی که تازه شروع به فعالیت در کسب و کار خود کرده اند

با سفارش این نوع کارت ویزیت و بازخوردگیری از مشتریان هدف خود متوجه این امر میشوند

برای دوره بعدی از چه نوع کارت ویزیتی برای خود بهره ببرند.

در پایین به تعدادی از پرطرفدار ترین کارت های سلفونی موجود در بازار بیشتر پرداخته ایم.

کارت ویزیت سلفون مات و براق یکی از جنس های خوب، ارزان و پرطرفدار در میان کارت ویزیت ها میباشد

که در دوسایز کوچک ۸٫۵×۴٫۸ cm دور تخت (دورگرد نیست)

وسایز بزرگ ۹×۶ cm دورگرد (سایز عابر بانک)

و چون در دو نوع مات و براق عرضه میشود میتواند جوابگوی هر سلیقه ای باشد

سلفون مات همانطور که میدانید از انعکاس نور جلوگیری میکند.

و افرادی که مایلند به راحتی روی کار ویزیت بنویسند این جنس گزینه خوبی است

سلفون براق به دلیل بافت خاص خود نور را منعکس میکند و رنگ و لعاب بیشتری به کار میدهد

انتخاب سلفون مات و براق سلیقه ای میباشد.

سلفون مات موضعی (برجسته)

این کارت فقط در سایز ۹در ۶ موجود میباشد

روال کار به این صورت است که یک بار طرح گرافیگی چاپ میشود ودر

انتها بخش های مورد نظر شما بصورت (uv) برجسته میشود

که در آن بخش ها علاوه بر اینکه شارپتر میشود شامل برجستگی هم میگردد.

سلفون مات طلاکوب

این کارت فقط در سایز ۹در ۶ موجود میباشد

روال کار به این صورت است که یک بار طرح گرافیگی چاپ میشود

در مرحله آخر طلاکوب روی قسمت های مشخص شده  روی سلفون  زده میشه

سلفون مات مخملی

سایز ۹در۶

این کارت مانند کارت ویزیت های سلفون است با این تفاوت که دارای روکش بسیار نرم و لطیف است

و هنگام لمس این کارت نرمی خاصی رو حس میکنید.

سلفون مات مخملی

 سایز ۸٫۵در ۴٫۸

این کارت مانند کارت ویزیت های سلفون است با این تفاوت که دارای روکش بسیار نرم و لطیف است

و هنگام لمس این کارت نرمی خاصی رو حس میکنید.

سلفون مات مخملی موضعی (برجسته)

این کارت فقط در سایز ۹در ۶ موجود میباشد

روال کار به این صورت است که یک بار طرح گرافیگی چاپ میشود ودر انتها بخش های مورد نظر شما بصورت (uv) برجسته میشود

که در آن بخش ها علاوه بر اینکه شارپتر میشود شامل برجستگی هم میگردد

این کارت مانند کارت ویزیت سلفون برجسته است با این تفاوت که دارای روکش بسیار نرم و لطیف است

و هنگام لمس این کارت نرمی خاصی رو حس میکنید.

سلفون مات مخملی طلاکوب

این کارت فقط در سایز ۹در ۶ موجود میباشد

روال کار به این صورت است که یک بار طرح گرافیگی چاپ میشود

طلاکوب روی قسمت های مشخص شده در مرحله آخر روی سلفون  زده میشه

این کارت مانند کارت ویزیت سلفون طلاکوب است با این تفاوت که دارای روکش بسیار نرم و لطیف است

و هنگام لمس این کارت نرمی خاصی رو حس میکنید.

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت لیست قیمت
این نوع از محصولات با شماره های 44131203 – 021 و یا 2974210 – 0912 تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام الماس تهران

کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان امباس و آلمان

کارت ویزیت کتان امباس کارتی است با کاغذ طرح کتان ( رگه های عمودی و افقی ) که در این مورد کاغذ ابتدا به صورت کاغذ صاف و بدون آج است که با عملیات امباس روی کاغذ رگه های عمودی و افقی روی آن ایجاد می شود. سپس عملیات چاپ روی آن انجام شده و در ابعاد مورد نظر برش می خورد. فرق کارت کتان آلمان و کتان امباس در آن است که در کارت کتان آلمان کاغذ به صورت فابریک و از کارخانه به صورت آج دار تولید شده ولی در کاغذ کتان امباس آج ها طی عملیاتی بر روی کارت ایجاد می گردند. لذا کیفیت و مدل کارت های کتان آلمان از کتان امباس بهتر است.

بیشترین کاربرد کارت های ویزیت کتان آلمان و امباس در اصناف املاک ، هتل ها و دفاتر چاپی و تبلیغاتی میباشد

که از این حیث برتری نسبت به کارت های ویزیت سلفونی دارند.

چاپ کارت های ویزیت در موسسه الماس تهران با بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

انجام شده و از بابت کیفیت دارای بالاترین حد کیفیت میباشد. ضمناً کارت های کتان هم به صورت افست

و هم بصورت دیجیتال قابل چاپ میباشند.

برای سفارش این نوع کارت ویزیت میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

شماره های تماس : 44131203 – 021  و  2974210 – 0912

اینستاگرام الماس تهران

تاریخچه صنعت چاپ در ایران

نخستین چاپخانه در ایران، به دوران صفویان و کشیشان ارامنه در جلفای اصفهان بر می‌گردد که با آن تعدادی دعا و ذکرهای مسیحی را چاپ کردند. ارامنه، ۳۰ سال پس از مهاجرت به جلفای اصفهان چاپخانه‌ای در این شهر دایر کرده و به چاپ کتاب پرداختند. به عبارت دیگر، در زمان صفویه تعدادی از ایرانیان از کار چاپ آگاهی داشتند.
اما رواج صنعت چاپ در ایران، در دوران ولایت عهدی عباس میرزای نایب السلطنه است که به طور جدی آغاز می‌شود. عباس میرزا به دلیل استقرار حکومتش در تبریز و نزدیکی‌اش با عثمانی و با برخی از صنایع که در آن دیار به کار گرفته می‌شد، آشنا شد.
عباس میرزا برای آموزش سپاه شکست خورده و جبران عقب ماندگی‌های آن زمان، پی‌گیر چاپخانه‌ای برای نشر روزنامه و کتاب‌های مفید بود. عباس میرزا، بنای نخستین چاپخانه در ایران که به ‌زبان فارسی و با روش چاپ سربی، به نشر کتاب می‌پرداخت را گذاشت.
روش چاپ سربی، دارای اشکالاتی بود که راه را برای چاپ سنگی هموار کرد. چاپ‌های سربی کیفیت خوبی نداشتند و حروف را کمرنگ و اشتباه چاپ می‌کردند. این عیوب هنگامی که، نسخه چاپی در کنار نسخه دستنویس و نستعلیق قرار می‌گرفت خود را بیشتر نشان می‌داد. به همین دلیل اغلب مردم، نسخه‌های دست نویس را انتخاب می‌کردند.

تاریخچه چاپ در ایران

همانطور که اشاره کردیم، تاریخچه چاپ در ایران به عباس میرزا نایب السلطنه بر می‌گردد، که میرزا زین العابدین تبریزی را مامور یادگیری صنعت چاپ کرد. بدین ترتیب، نخستین چاپخانه ایران در تبریز راه اندازی شد.

نود سال پس از تأسیس اولین چاپخانه در تبریز، نوه حاج زین العابدین که به نام حاج آقا علمیه مشهور بود، از اروپا ماشین‌های چاپی خریداری کرد و از طریق مصر وارد استانبول و سپس توسط چهل گاومیش آن‌ها را به تبریز آورد.

حاجی حاج آقا علمیه همراه با دستگاه‌های چاپ سنگی خود هشت تن از متخصصین صنعت چاپ را نیز از کشور آلمان برای نصب و آموزش این دستگاه‌ها به تبریز آورد. این آلمانی‌های متخصص صنعت چاپ در منزل مسکونی حاجی حاج آقا که ماشین‌های چاپ نیز در قسمتی از این خانه ۲۲۰۰ متر مربعی دایر شده بود ساکن شدند.

دختر حاجی حاج آقا علمیه اظهار می‌دارند که: زمان حمل گاومیش‌های حامل دستگاهای چاپ از کوچه‌های تنگ و باریک محله منجم تبریز به اجبار دیوارهای تعداد زیادی از خانه‌های همسایه‌ها را فرو ریخته و خراب کردند که حاجی حاج آقا هزینه بازسازی دیوارهای فرو ریخته را نیز متحمل شدند.

میرزا صالح شیرازی که به عنوان اولین ناشر روزنامه در ایران شناخته می‌شود، اولین دستگاه چاپ سنگی را با خود به ایران آورد. چاپ سنگی، تا چندین سال تنها روش چاپ در ایران بود اما در اواخر دوره قاجار چاپ سربی نیز دوباره رواج یافت.

منبع

صفر تا صد مراحل چاپ افست

صنعت چاپ به عنوان یکی از صنایع مادر (جامع) همیشه و همه جا متقاضی و سفارش دهنده بسیار زیادی دارد و حتی با تغییرات دنیای امروز نیاز و مراجعه به آن نه تنها کمتر نشده بلکه با افزایش این درخواست‌ها نیاز به تکنولوژی و نوآوری در این صنعت روز به روز بیشتر می‌شود.

قصد دارم با این مقاله به توضیح مراحل مختلف یک پروژه و سفارش چاپی در ایران بپردازیم. احتمالا می‌دانید که تکنولوژی چاپ در ایران چندان رشدی نسبت به کل جهان نداشته و حتی با وجود ورود برخی دستگاه‌های جدید و به روز، مهارت و تخصص کامل آن وارد نشده و چاپ با این دستگاه‌ها با همان روش کار با دستگاه‌های قدیمی انجام می‌شود؛ بدون توجه به امکانات جدید و تکنولوژی نوین به کار رفته در آنها.

در این مقاله سعی می‌کنم تا به خلاصه ترین شکل ممکن مراحل یک سفارش چاپی را توضیح دهم. مطمئنا به عنوان کارفرما و سفارش دهنده باید بدانید که سفارش شما چه مراحلی را از ابتدا (زمان سفارش) و انجام (مراحل چاپ) و ارسال به شما طی می‌کند.

مراحل یک سفارش را می‌توانیم به سه بخش اصلی تقسیم کنیم: 1- مراحل اولیه 2 – مراحل مربوط به چاپ (مراحل چاپ) 3 – فعالیت‌های پس از چاپ؛ و هر بخش شامل چندین مرحله و قسمت می‌باشد.

مراحل اولیه:

تهیه متریال:

بعد از تصمیم گیری برای انجام سفارش باید تمام نیازهای اطلاعاتی مربوط به کار را تامین کنید. منابع متنی، تصویری و پیشنهادهایی که نسبت به کار دارید. بهتر است همه آنها به صورت مدون و قابل بررسی و مقایسه باشند. مثلا پیشنهادهایتان را بنویسید. الویت بندی کنید و در صورت وجود پیشنهاد دیگر با لیست خودتان مقایسه کنید. دقت کنید نظری را که نمی توانید از ذهنتان خارج کنید و روی کاغذ ترسیم کنید همان بهتر که همانجا بماند.

کاغذ نیز جزء متریال و مواد اصلی مربوط به ادامه پروژه است که باید از همین ابتدای کار آن را در نظر داشته باشید و در صورت لزوم تهیه کنید. چرا که جدای از بحث قیمت کاغذ در کشور ما که به ساعت و دقیقه تغییر می‌کند، وجود یا عدم وجود کاغذ مورد نظرتان در بازار نیز حائز اهمیت است و ممکن است دستخوش شرایط بازار آسان یا سخت باشد.

طراح و واحد طراحی:

در این مرحله نیاز به یک طراح یا واحد طراحی دارید که جدای از طراحی، آماده سازی فایل‌های آماده چاپ شما را نیز انجام دهد. دقت کنید که در انتخاب چنین واحد و شخصی دقت داشته باشید. اینکه مراکز یا افرادی عنوان مرکز طراحی و طراح برای خود استفاده کنند زیاد به چشم می‌خورد اما اینکه واقعا در این کار تخصص لازم و کامل را داشته باشند نیاز به بررسی دقیق دارد.

مراحل چاپ - واحد طراحی

خلاصه کلام از مراکز و افراد با تجربه مشخص و مناسب استفاده کنید و صرف ادعای قیمت پایین تر کارتان را خراب نکنید. چرا که مراحل بعدی بسیارند و نیاز است که برای کیفیت و در کل کار بهتر فایل حرفه ای و مناسبی با رعایت تمام استانداردهای مورد نیاز داشته باشید.

خروجی (1):

همانطور که در مرحله قبل توضیح دادم، لازم است فایل خروجی کارتان پس از طراحی تمام استانداردهای مورد نیاز و مبتنی بر نوع چاپ و استفاده ای که از این طرح می‌کنید را دارا باشد. این بدان معناست که تنها ذخیره فایل طراحی بدون توجه به اتفاقات و نیازهای بعدی چاپ کمکی به شما نمی کند. بلکه طراح باید بسیاری نکات را قبل از ذخیره و ارسال فایل در نظر بگیرد و گاهی حتی تغییراتی در فایل مورد نظر ایجاد کند. مواردی مانند نوع کاغذی که قرار است بر روی آن چاپ انجام شود. یا فاصله صفحات به واسطه نوع صحافی تغییر می‌کند. یا اینکه چه مقدار و از کدام جهت از طرح در چاپخانه و پس از آن در صحافی برش می‌خورد را باید کاملا زیر نظر داشته باشد و تمهیدات لازم را برای آن اندیشیده باشد.

مراحل چاپ - خروجی

 

قالب سازی:

برای آن دسته از محصولاتی که نیاز به برش خاص و غیر صاف (مثل جعبه) می‌بایست قالب طراحی و ساخته شود. طراحی قالب به همراه طرح کار در واحد طراحی انجام می‌شود و فایل قالب را نیز برای ساخت به قالب سازی بفرستید. محصول قالب سازی، صفحه‌های چوبی یا فلزی است که به اصطلاح «تیغه» می‌گویند. تیغه‌ها در لترپرس بر روی کاغذهای چاپ شده اجرا می‌شوند.

مراحل چاپ - قالب

 

مراحل مربوط به چاپ (مراحل چاپ)

لیتوگرافی:

در این مرحله از چاپ فایل‌های آماده چاپ که از مرکز طراحی دریافت شده است را برای خروجی (2) و پرینت به مرکز لیتوگرافی ارائه می‌کنید. لیتوگرافی را می‌توان حلقه اتصال محصول طراحی (فایل) و چاپ فیزیکی (بر روی کاغذ) به شمار آورد. بدین شکل که در لیتوگرافی فایل‌های آماده چاپ را به صورت رنگ به رنگ بر روی صفحات فلزی مخصوصی با نام زینک (پلیت)، پرینت می‌کنند. بدین ترتیب چاپخانه برای انجام پروسه چاپ از این صفحات برای چاپ هر رنگ استفاده می‌کنند.

مطمئنا می‌دانید که به طور عمده امور چاپ با چهار رنگ اصلی آبی فیروزه‌ای، قرمز ارغوانی، زرد و مشکی انجام می‌شود و با ترکیب این رنگ‌ها اکثر رنگ‌هایی که در پروژه‌های چاپی می‌بینید به دست می‌آید. سایر رنگ‌های خاص یا به طور مجزا وجود دارند (مثل طلایی) یا به صورت ترکیب شده خریداری می‌شوند. به هر کدام از این رنگ‌ها که اشاره شد یک «کانال» گفته می‌شود.

به تعداد کانال‌های رنگی مورد استفاده در هر پروژه، لیتوگرافی موظف است صفحات زینک را آماده و به چاپخانه ارسال کند. این صفحات به وسیله فایلی که در بخش اول از واحد طراحی دریافت کرده اید به دست می‌آید. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که این فایل‌ها درست و با رعایت استانداردهای لازم ذخیره و ارسال شده باشند.

چاپخانه:

به بخشی رسیدیم که عنوان همین مقاله (مراحل چاپ) و تقریبا تمام پروژه‌های مربوطه را یدک می‌کشد. چاپخانه را قطعا می‌شناسید. جایی است که مجموعه امور انجام شده پیش از این جمع بندی و اجرا می‌شود. در انتخاب چاپخانه ای که قرار است ایده‌ها و زحمات شما را بر روی کاغذ منتقل کند دقت کنید. خوشنامی، تخصص، تکنولوژی، کیفیت و بسیاری مولفه‌های دیگر سبب تعیین یک چاپخانه برای انجام سفارش می‌شود.

فعل چاپ را با دستگاه‌ها و روش‌های زیادی می‌شود انجام داد. اما زمانی که بخواهیم کاری با کیفیت و استاندارد و البته زیبا داشته باشیم که از دیدن آن در اولین مرحله خودمان ابراز رضایت کنیم لازم است که برای این بخش نیز دقت و بررسی بیشتری انجام دهیم.

مراحل چاپ - چاپخانه

فعالیت‌های پس از چاپ

روکش (یووی و سلفون):

پس از فرایند چاپ بسته به نوع سفارش و مراحلی که پس از چاپ برای آماده سازی یک سفارش باید انجام گیرد به واحدهای مختلفی مراجعه می‌شود. یکی از آنها واحد اجرای یووی یا سلفون کشی است. معمولا این دو دارای مراکز جدا از هم هستند. یعنی کارگاه یووی و سلفون کشی جدای از هم هستند. بسته به نوع سفارش تعیین می‌شود که پروژه شما به کدامیک نیاز دارد.

مراحل چاپ - سلفون و یووی

انواع مختلف روکش نیز از مواردیست که توسط کارفرما تعیین می‌شود. البته کیفیت مواد اولیه توسط واحد تعیین می‌شود. اما اینکه واحدی را انتخاب کنید که از مواد اولیه مناسب استفاده کنید حائز اهمیت است. چرا که موردی مثل مرکب یووی که از یک شرکت بینام که معمولا محصولات وارداتی چین هستند ممکن است چند ساعت بعد از چاپ یووی و پس از خشک شدند از روی کاغذ کنده شود که خوب مطمئنا نیازی نیز اتفاقات بعدی آن را گوشزد کنم.

منبع

چاپ انواع کارت ویزیت و فاکتور

طراحی کارت ویزیت و فاکتور

کارت ویزیت و فاکتور

اصلی‌ترین سوالی که معمولا حین تصمیم برای سفارش کارت ویزیت از خود نمی‌پرسیم این است که کاربرد این محصول چیست؟

امروزه اصلی‌ترین کاربرد کارت ویزیت اطلاع‌رسانی آرشیوی (و نه تبلیغاتی) است. یعنی قرار نیست این کارت برای شما مانند یک آگهی تلویزیونی و یا یک محصول (اعم از تجاری یا فرهنگی) یا خدمات را معرفی کند؛ بلکه اطلاعات یک شخص حقیقی یا حقوقی را به ساده‌ترین و قابل‌دسترس‌ترین شکل در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

فراموش نکنید که کارت های شما معمولا توسط خود شما یا نزدیکانتان به دست مخاطب می‌رسد.
بنابراین می‌توان روی شناخت اولیه‌ای که نتیجه برخورد شما و مخاطب است حساب کرد.
اطلاعاتی که معمولا روی محصولاتی از این قبیل دیده می‌شود شامل:
نام و نشانی و راه‌های تماس است و گاه خدماتی که صاحب کارت ارایه می‌کند.

اگرچه شما می‌توانید محصولاتی را مثال بزنید که صاحب آن، صفحه کارت را با یک بروشور اطلاع‌رسانی «اشتباه» گرفته است و سیر تا پیاز جزییات کار خود را روی آن درج کرده. نکته دقیقا در همین عبارت است: «اشتباه» گرفته است.

اگر کاربری اطلاع‌رسانی آرشیوی را برای یک کارت قائل باشیم باید به درج خلاصه‌ترین و در عین حال کلیدی‌ترین اطلاعات روی کارت بسنده کنیم و خودمان را توجیه کنیم نبایدهزینه‌ای که برای سفارش محصولاتی که صرفاً جنبه معرفی ما را دارند می‌پردازیم را بااستفاده بهینه ازتمام مساحت کارت ودرج تمامی اطلاعات ممکن،حلال کنیم!
بنابراین هر زمان که به صرافت داشتن کارتهای ویزیت افتادید، با ما تماس بگیرید تا با بهترین مشاوره در

خصوص کارت مورد نیازتان شما را با داشتن یک کارت منحصر به فرد خود آشنا کنیم.

همچنین این موسسه در خصوص طراحی و چاپ انواع فاکتور های ساده ، فاکتورهای رسمی نیر میتواند خدمتگزار مشتریان عزیز باشد. همانطور

که مطلع هستید امروزه هر کسب و کاری نیاز به فاکتور خود را دارد تا بتواند برای جلب اعتماد مشتریان خود با ارائه

این برگه اعتماد آنها را بدست آورد.

همچنین ما در زیر نمونه های کارتهای ویزیتی را برای شما گذاشتیم تا برای انتخاب بهتر توضیحات کامل در مورد

هر نوع کارت را بهتر بدانید.

اینستاگرام الماس تهران

شماره های تماس : 44131203 – 021 و 2974210 -0912

انواع کارت های ویزیت

تولید پست و محتوای اینستاگرام

طراحی پست ، قالب و استوری اینستاگرام

اینستاگرام به‌سرعت در حال رشد و پیشرفت است. برندهای بیشتری به دنبال حضور در اینستاگرام هستند تا بهتر بتوانند منافع مخاطبان خود را تأمین کنند. برای مشاغل موجود در اینستاگرام، داشتن استراتژی روشن محتوا، برای موفقیت امری حیاتی است. این به این معنی است که شما باید بفهمید با چه کسی صحبت می‌کنید. مشخص کنید که چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند. و درنهایت دریابید فالووران شما می‌خواهند چه محتوایی را از شما ببینند.

پست اینستاگرام

تولید پست و محتوای اینستاگرام

پست و استوری ها از زمان راه‌اندازی تغییردهنده بازی بوده‌اند. امروز ۵۰۰ میلیون کاربر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می‌کنند. این نیمی از کاربران فعال روزانه در سیستم‌عامل است. یک‌سوم بیشترین بازدیدهای استوری های اینستاگرام مربوط به‌حساب های کسب‌وکار است. بنابراین اگر هنوز از استوری برای تجارت خود استفاده نمی‌کنید، در اینجا دلایلی که باید از آنها استفاده کنید، وجود دارد.

۱) نمایش محتوا به مدت ۲۴ ساعت

پست اینستاگرام و استوری های اینستاگرام قبل از ناپدید شدن ۲۴ ساعت عمر دارند. بنابراین به شما این امکان را می‌دهند که انواع مختلفی از محتوا را آزمایش کنید. سپس با تجزیه‌وتحلیل دریابید که مخاطبان شما با کدام‌یک تعامل بیشتری برقرار می کنند. همچنین می‌توانید از استیکرها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود و پرسش از آنها برای بازخورد مستقیم استفاده کنید.

۲) تعامل بهتر

همان‌طور که ذکر شد، با استوری ها می‌توانید از استیکرها استفاده کنید. استیکرها به شما امکان می‌دهند با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. فالووران بیشتر از استوری های تصادفی، تمایل دارند به نظرسنجی‌ها و استیکر از من بپرسید پاسخ دهند.

۳) امکان ایجاد محتوای تصادفی

نکته جالب در مورد استوری های اینستاگرام این است که شما می‌توانید هر آنچه را دوست دارید به اشتراک بگذارید. به‌هرحال این مطالب بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند. متداول‌ترین روش این است که از انواع محتوای پشت‌صحنه پست به اشتراک بگذارید. بدین‌صورت به بیننده اجازه می‌دهید ایده بهتری از نحوه کار شما داشته باشد.

اینستاگرام الماس تهران

لیبل

طراحی لیبل

لیبل

لیبل

بسیاری از افراد، طراحی لیبل را با طراحی لوگو مساوی می‌دانند. در صورتی که واقعا این چنین نیست. امروزه طراحی خلاقانه اهمیت بالایی دارد، چرا که لیبلهای روی بسته بندی محصولات، ملاک تعیین هویت برند قرار می‌گیرند. در حال حاضر نیز بسیاری از تولیدکنندگان و حتی ارائه‌دهندگان و تامین‌کنندگان یک محصول به سمت طراحی حرفه ‌ای این محصول جذاب شتافته‌اند.

در قسمت طراحی برای محصولات صنعتی هم باید به خصوصیات خریداران توجه داشته باشید. برای نمونه، یک سری از علامت‌های اختصاری وجود دارند که خریداران براساس آن علامت‌ها به انتخاب و خرید کالای صنعتی می‌پردازند.

طراحی لیبل براساس ماهیت برند صورت می گیرد. لوگوی هر برند، بیانگر هویت آن است. شاید تنها چیزی که بتواند محدوده‌ی طراحی خلاقانه این محصول را محدود کند، لوگوی آن مجموعه ‌باشد. برای مثال، وقتی رنگ لوگوی کسب و کار شما نارنجی است، نمی‌توانید لیبلی طراحی کنید که رنگ آن صورتی یا قرمز است. چرا که انتخاب رنگ نادرست می‌تواند بازار هدف شما را به صورت ناخواسته تغییر بدهد. در صورتی که خودتان به طور عمد تمایل نداشتید تا هدف گذاری خود را تغییر بدهید. علاوه براین، به کار بردن رنگ‌هایی که تناژ آن‌ها در محدوده‌ی هم هستند، هیچ تاثیری در جلب توجه بازار هدف شما نخواهد داشت. در اکثر مواقع، رنگ لوگو با رنگ مشکی در طراحی حرفه‌ای به کار گرفته می‌شود. به صورتی که نوشته‌های مشکی رنگ در کنار لوگوی برند قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و انواع لیبل های موجود میتوانید با شماره های 44131203 – 021 و یا

2974210 – 0912 تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام الماس تهران 

طراحی پوستر

طراحی پوستر

طراحی پوستر

هدف از چاپ پوسترهای تبلیغاتی، روبرو کردن مردم با یک موضوع خاص است که اغلب

شامل دعوت شخص به چیزی از قبیل کنسرت، فیلم و یا سایر رویدادها است. به همین دلیل وجود راه های تماس، عنصری حیاتی در پوسترها به شمار می رود. اگر بخواهید راه تماسی برای وب سایت یا برنامه (اپ) خود طراحی کنید، چه می کنید؟ اینجا نیز همان کار را کنید و در طراحی آن، امتیاز ویژه ای اختصاص دهید.

تفاوت این نوع طراحی با طراحی وب سایت در این است که فراهم کردن راه تماس به سادگی وب سایت نیست.

در وب سایت گزینه sign up یا email us اقدامات رایجی هستند

که در این نوع راه تبلیغاتی نمی توانید آنها را به کار ببرید.

اما طراحی پوسترهای جدید در قالب های چاپی و حتی قالب های دیجیتالی مانند استفاده این نوع از تبلیغات در

اینستاگرام روش جدید برای جذب مخاطب میباشد.

(فراخوانی برای اقدام، اغلب شامل اطلاعات مربوط به رویداد یا یک راه ارتباطی در طراحی  است.

اگر بدانید که از خوانندگان پوستر انتظار می رود پس از خواندن آن چه کاری را انجام دهند، آنگاه می توانید طریقه تماس را طراحی کنید).

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و چاپ انواع پوسر میتوانید با شماره 44131203 – 021 و یا 2974210 – 0912 تماس حاصل فرمایید.

اینستاگرام الماس تهران 

موسسه چاپ و تبلیغات الماس تهران

طراحی سربرگ و پاکت نامه

سربرگ و پاکت نامه

طراحی سربرگ

طراحی سربرگ  نقش بزرگی در ایجاد تصویر فیزیکی از برند شما دارد. علاوه بر این ، به تصویرگری حرفه ای و اعتبار یک شرکت کمک می کند. به خاطر داشته باشید که نوشتن نامه ها یک بخش مهم در ارتباطات تجاری است. بنابراین ، داشتن یک سربرگ اداری با آرم مخصوص به شما این امکان را می دهد تا احساس خوبی را برای مشتری و حتی سایر شرکت ها ایجاد کنید.

پارامترهای ضروری و اصول طراحی سربرگ که باید در طراحی سربرگ خوب لحاظ شود، شامل نام تجاری ، لوگو شرکت و یا سازمان و جزئیات تماس می باشد.

علائم تجاری

شما می توانید از الگوهای آماده که در دسترس متخصصین این امر قرار دارد، برای سبک بندی حروف خود استفاده کنید ؛ اما همیشه باید از یک آرم منحصر به فرد برای نشان دادن حرفه شرکت خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس در طراحی سربرگ

در اطلاعات تماس خود باید آدرس کسب و کار ثبت شده ، آدرس پستی و شماره تلفن خود را درج کنید. همچنین در صورت تمایل باید آدرس وب سایت و آدرس ایمیل خود را درج کنید. برخی از شرکتهایی که دارای هیئت مدیره هستند ، اسامی مدیران شرکت را نیز بر روی سر نامه درج می کنند.

نکاتی مهم در طراحی استاندارد

طراحی یک سربرگ حرفه ای می تواند تفاوت قابل توجهی در درک کسب و کار شما ایجاد کند. این امر به حرفه ای تر شدن ارتباطات کمک می کند. هنگام طراحی سربرگ ، موارد اساسی وجود دارد که باید در آن قرار گیرد. آنها به شرح زیر هستند :

انتخاب محل مناسب برای درج لوگو 

لوگو : آرم شرکت همیشه به عنوان شناسایی مشاغل تلقی می شود. اطمینان حاصل کنید که آرم به خوبی در سربرگ جای گرفته است. می توانید آن را در مرکز ، در بالای صفحه و یا در یک گوشه بالا قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که آرم واضح و قابل مشاهده است.

اهمیت درج نام کسب و کار یا سازمان

نام کسب وکار و تجارت : قراردادن آرم همیشه کافی نیست. به این دلیل نیست که همه می دانند که یک آرم خاص نشان دهنده یک تجارت خاص است. یک سرفصل استاندارد باید به طور کامل شامل نام کسب و کا ر و یا تجارت باشد و ترجیحا محل درج آن باید در بالای آرم قرار گیرد.

لزوم درج اطلاعات تماس در طراحی

اطلاعات تماس : سربرگ باید مستلزم اطلاعات تماس مشاغل مانند شماره تلفن ، ایمیل و آدرس پستی باشد. رسالت، شعار و هدف شرکت ، ماموریت و شعار شرکت باید در قسمت پایین صفحه در قسمت پاورقی قرار بگیرد.

سایر موارد و اصول طراحی سربرگ

همچنین باید حاوی قلم شیک ، فاصله خط ، فاصله پاراگراف ، حاشیه از پیش تنظیم شده ، یک هدر و حاشیه بالا و پایین صفحه باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 44131203 – 021 و یا 2974210 – 0912 تماس حاصل فرمایید

اینستاگرام الماس تهران

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور

اهمیت چاپ کاتالوگ برای بازاریابی و تبلیغات برای شرکت ها زیاد است

هر شرکت بزرگی باید یک بروشور از محصولات و خدماتش چاپ کند که

به دست مردم و شرکت های مرتبط با زمینه ی فعالیتی خودش بدهد.

این محصول ها برگه‌ های مرتبط به هم هستند که در یک قالب بسیار جذاب و دیدنی

فهرستی از محصولات یا خدمات را همراه با توضیحات و توصیف اقلام

قیمت‌ها و جزئیات دیگر مانند تصاویر یا لینک‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد.

به بیان ساده‌ تر این برگه‌ های جذاب برای افرادی که ارائه‌ کننده‌ی

کالا و خدمات شما به مشتری هستند (به صورت معمول فروشنده یا واسطه‌ی فروش)

به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و تکنیک فروش بسیار کارآمد، جهت معرفی محتویات محصول

جلب نظر مشتری و در نهایت تبدیل او به خریدار واقعی میباشد.

با توجه به طراحی و چاپ کاتالوگ‌ که در نظر گرفته می‌ شود، امکان استفاده از آن‌ ها

جهت بازاریابی در صنایع مختلف فراهم گشته است. بدین ترتیب بسته به نوع کسب‌ و کار و محصولات خود می‌توانید از این کتاب کوچک جهت شناساندن نام تجاری و خدمات خود به مشتریان، بیشترین بهره را ببرید.

چاپ کاتالوگ در ظاهر شباهت بسیاری با بروشورها دارند. اما اطلاعاتی که از محصول یا خدمات در کاتالوگ مطرح می‌گردد نسبت به بروشورها مختصرتر ولی توأم با جذابیت و تصاویر باکیفیت‌تری است. مشتری بالقوه در ابتدا می‌تواند فهرستی از محصولات یا خدمات شما را به صورت مختصر در کاتالوگ مشاهده کرده و در صورت تمایل برای دستیابی به اطلاعات جامع‌تر به بروشور مختص آن محصول یا خدمات مراجعه نماید. بنابراین به دلیل این‌که در مشاهدات اولیه و کلی محصولات، کاتالوگ‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند در مقایسه با بروشورها می‌بایست از کاغذ با کیفیت بالاتری تهیه گردند.

اینستاگرام الماس تهران

جهت کسب اطلاعات بشتر میتوانید با شماره 44131203 – 021 و 2974210 – 0912 تماس حاصل فرمایید.