برش ام دی اف

برش ام دی اف

برش ام دی اف

برش ام دی اف

برش انواع ام دی اف های 3 میل تا 6 میل با طرح های دلخواه 

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کلیک کنید

برش ام دی اف

ام دی اف در ضخامت های مختلف در بازار موجود است. دستگاه های لیزر برای برشهای ام دی اف با ضخامت های بالا مناسب نیستند. بنابراین، استفاده از دستگاه های برش لیزری برای ضخامت های بیش از 8 میلی متر توصیه نمی شود. حتی برای ضخامت 8 میلی متر هم دستگاه برش لیزر، بهترین گزینه نیست، زیرا سرعت برش آن پایین است و کیفیت لبه برش نیز چندان مناسب نیست (سوختگی لبه برش ممکن است زیاد باشد).

استفاده از لیزر برای برشهای ام دی اف

اما برای برشهای ام دی اف 3 میلی متر یا ورقه های فیبر، دستگاه لیزر می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. با دستگاه های لیزر برش، می توان طرح های بسیار پیچیده و ظریف را روی ام دف اف نازک با سرعت مناسبی برش داد.

از دستگاه های برش لیزر در موارد زیر نیز می توان استفاده کرد:

– برش لیزری پلكسي گلاس.– برش ليزري چوب. گاهي اوقات به خصوص در حوزه هاي كاري هنري نياز به برش دقيق و پيچيده چوب است كه چنين كاري با ابزارهاي سنتي و متعارف مقدور نيست. در اين گونه موارد مي‌توان از دستگاه هاي برش ليزري استفاده نمود.– برش لیزری لاستيك– برش لیزری چرم و پارچه.– برش لیزری پلاستیک.– برش ليزري كاغذ و مقوا.– برش لیزری سایر ورقه های غیرفلزی

مهم ترین ویِژگی های دستگاه های برش با لیزر عبارتند از :

دقت بالا در فرآیند برش لیزر– عدم نیاز به دخالت دست– سهولت تبدیل طرح طراحی شده به محصول

از دستگاه های برش لیزر، برای حکاکی نقوش ظریف و زیبا روی ام دی اف نیز می توان استفاده کرد.اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

سئو سایت

سئو سایت

سئو سایت – بهینه سازی وب سایت

سئو سایت - بهینه سازی سایت

برای استعلام از نحوه قیمت های پک های سئو موسسه کلیک کنید

چه زمانی در گوگل اول میشویم

چگونه سایت‌مان را به نتایج اول گوگل برسانیم؟

دو راه پیش روی شما بیشتر نیست، یا سایت خود را به دست متخصص سئو بسپارید که برای شما روی کلمات هدف عملیات سئو انجام دهد

و به رتبه‌های اول گوگل برسید یا خودتان این کار را یاد بگیرید و انجام دهید.

هر دوی این روش‌ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم:

مزایا و معایب سپردن سئو سایت به دیگران:

در این حالت شما مبلغ عملیات سئو را پرداخت می‌کنید و کار را واگذار می‌کنید، معمولا اکثر مسئولیت‌ها به عهده فرد سئوکار است

ولی در اکثر پروژه‌ها مسئولیت تولید محتوا و بهبود سایت را به عهده شما می‌گذارند.

مزیت‌های این روش این است که شما کار را سپرده‌اید و با پرداخت مبلغ اگر سئوکار بتواند کارش را درست انجام دهد

رتبه خوبی خواهید گرفت و درگیر عملیات سئو نخواهید شد.

معایب این روش، این است که معمولا باید هزینه زیادی پرداخت کنید و ریسک اینکه سئوکار خوبی نصیب‌تان شود یا

نه و رتبه‌ خوبی بگیرید را باید قبول کنید.

ممکن است سئوکار سایت شما را با روش‌های کلاه سیاه بهینه کند و از نتایج گوگل برای همیشه حذف شوید و یا به اصطلاح  پنالتی شوید.

مزایا و معایب سئو سایت توسط خودتان:

در این حالت نیاز است خودتان یا یک نفر در تیم‌تان سئو را یاد بگیرید

و برای این موضوع نیاز است در یک دوره سئو شرکت کنید.

مزیت‌های این روش را می‌توان اینگونه گفت، سایت دست خودتان است

و شما دیگر می‌دانید دقیقا روی سایت‌تان چه چیزی اتفاق می‌افتد.

سئو کلاه سفید انجام می‌دهید و نگران جریمه شدن توسط گوگل نیستید

و از همه مهم‌تر نیاز نیست پنل مدیریت سایت را به دست کس دیگری بدهید.

وقتی یکبار روی کلمه‌ای رتبه بگیرید دیگر مسیر را آموخته‌اید و می‌توانید هر کلمه‌ای

که دوست داشتید را به صفحه اول گوگل بیاورید.

و در نهایت می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید و بهینه سازی سایت‌های دیگران را نیز به عهده بگیرید و درآمد جانبی خوبی از این راه کسب کنید.

اگر تصمیم گرفتید از روش دوم استفاده کنید، یعنی خودتان بهینه سازی سایت  را یاد بگیرید باید در یک دوره آموزشی مطمئن شرکت کنید،

زیرا معمولا قیمت دوره‌های سئو حرفه‌ای که با شرکت در آنها تبدیل به یک سئوکار واقعی شوید ارزان نیست.

چگونه سایتمان را به صفحه یک گوگل برسانیم

آیا می‌توانم سئو‌ی سایتم را خودم انجام دهم؟

بهینه سازی سایت نیازمند صرف زمان و پول است. اگر بودجه کم و زمان زیادی دارید، بد‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید،رجوع به مراکز ارائه دهنده خدمات بهینه سازی کار‌نا‌بلد و غیر‌حرفه‌ای است.اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت آموزشی

وب سایت آموزشی

طراحی وب سایت آموزشی

طراحی وب سایت آموزشی

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت آموزشی کلیک نمایید

وب سایت آموزشی چیست؟

یک وبسایت آموزشی برای تبلیغ یک موسسه آموزشی یا فهرستی از موسسات تشکیل شده است و حاوی اطلاعات جامع در مورد موسسه، ماهیتش، مدرسین، فرصت های آموزشی برای دانش آموزان و دستاوردهای آن هاست. یک سایت آموزشی مدرن باید از معیارهایی که موجب به حداکثر رساندن آگاهی بازدیدکنندگان می شود، پیروی کند.

تعداد صفحات/ساختار :

با حجم بسیار زیاد داده ها، لازم است که آن ها را بهتر از هرجای دیگر سازمان دهی کنید. طراحی بهترین وبسایت دانشگاهی آن طراحی است که دسترسی به اطلاعات ساختار یافته را آسان کند. اطمینان حاصل کنید که تمام بخش های مهم و صفحات دیگر از صفحه اصلی قابل دسترسی باشند.باید توجه کنید در حالی که تمام اطلاعات مورد نیاز برای کاربران را تامین می کنید، از ایجاد سربار جلوگیری کنید.

طراحی :

طراحی وبسایت های آموزشی در عین رنگی بودن نباید روشن باشند و این کار باید با کمال سلیقه انجام شود. این وبسایت ها باید دارای طراحی پاسخگو (ریسپانسیو) و به روز باشند، دارای اسکرول نامحدود بوده و شخصی سازی شوند. استفاده از ویدیو برای ارائه اطلاعات مهم، پیشنهاد می شود.

فواید و مزایا :

  • یک وبسایت آموزشی موفق، موجب ایجاد اعتبار می شود.
  • بهترین راه برای معرفی موسسه آموزشی در سرتاسر جهان است
  • آموزش آنلاین، نیاز های هر فرد را برآورده می کند
  • دانش آموزان می توانند هر چند بار سخنرانی ها را گوش دهند
  • افراد همواره به محتوای به روز آموزشی دسترسی دارند
  • مقیاس پذیری
  • ثبات

صفحات و عناصر الزامی :

  • هوم پیج تعاملی و جذاب
  • داستان (استفاده از ویدیو برای داستان گفتن)
  • فهرست دانشکده ها و کلاس ها
  • مدرسین به همراه بیوگرافی مختصر
  • صفحه اخبار و رویدادهای جذاب
  • تابع جستجوی قوی
  • فید اخبار یا بلاگ
  • Guest Book (بازدیدکننده مهمان) و نظرسنجی ها
  • مدارک و جوایز
  • دستاوردهای دانش آموزان
  • صفحه ی ارتباط با ما

نمونه وبسایت آموزشیhttp://Uchicago.eduUchicago.edufluentop.comiSpring’s blogeLearning IndustryeLearning Infographicsاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت رزومه

وب سایت رزومه

طراحی وب سایت رزومه آنلاین

طراحی وب سایت رزومه

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت رزومه آنلاین کلیک نمایید

وب سایت رزومه چیست؟

این وبسایت ها بهترین و مدرن ترین جایگزین برای فایل های .docx رزومه های شماست. این وبسایت ها به سرعت جلب توجه می کنند اما باید به درستی تالیف شوند.

تعداد صفحات/ساختار :

وبسایت رزومه شما نباید خیلی بزرگ باشد: شما باید تمام اطلاعات مهم را به طور خلاصه تهیه کنید. بهترین روش برای تنظیم رزومه، این است که خود را در جایگاه کارفرما یا مشتری در نظر بگیرید و اطلاعات لازم را بنویسید.

طراحی:

ظاهر جذاب وبسایت شما نصف نبرد است! شما می توانید یک وبسایت رزومه را در هر سبکی طراحی کنید – محافظه کارانه یا غیر رسمی. راهنمایی اصلی برای ساختن وبسایت رزومه : چیدمان تمیز، از ستون ها برای به حداکثر رساندن فضا استفاده کنید، اطلاعات را در بخش های مختلف جداسازی کنید، از اینفوگرافیک های چشم نواز استفاده کنید، ویدیو معرفی اضافه کنید و از انیمیشن های سبک استفاده کنید.

فواید و مزایا:

صفحات و عناصر الزامی :

  • نام و نام خانوادگی، بهترین عکستون
  • بیوگرافی مختصر (تجربیات و تحصیلات)
  • موقعیت مورد در خواست شما
  • معرفی سریع
  • توانایی ها
  • رفرنس ها (به 5 نفر)
  • مشتریان
  • جوایز
  • فعالیت ها/سرگرمی ها
  • پورتفولیو
  • پرسنال برندینگ
  • لینک به حساب شبکه های اجتماعی
  • یک بلاگ کاملا حرفه ای
  • برنامه ملاقات
  • لایو چت
  • اطلاعات تماس

نمونه وبسایت رزومهgrantbaldwin.com

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت انجمن آنلاین

وب سایت انجمن آنلاین

طراحی وب سایت انجمن آنلاین ( فروم )

طراحی وب سایت انجمن آنلاین

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت انجمن آنلاین یا فروم کلیک نمایید

فروم چیست؟

این دسته از وبسایت ها می توانند بخشی از یک وبسایت یا یک پروژه مجزا باشند. انجمن های آنلاین می توانند در دسته بندی “درباره همه چیز” و یا اختصاصی برای یک موضوع خاص قرار بگیرند. هدف این وبسایت اختصاص یک فضا مشخص برای به بحث گذاشتن موضوعاتی که مورد علاقه آن هاست یا برای اشتراک گذاری تجارب و یا برای جستجو و استخدام فریلنسر ها می باشد. مدیر این وبسایت ها تنها در زمانی که نیاز باشد در بحث ها دخالت می کند.

تعداد صفحات/ساختار :

ساختار کلاسیک این فروم ها شامل 5 تا 10 بخش با موضوعات خاص برای بحث در فروم می شود. اما فروم های بزرگ تر می توانند بخش های بیشتری نیز داشته باشند. در این بخش ها، زیر فروم هم وجود دارد.

طراحی :

طراحی این وبسایت ها باید مناسب و راحت برای خواندن و اضافه کردن پیام باشند. اگر می خواهید که کاربران موضوعات را خوانده و تا جای ممکن پست اضافه کنند، بهتر است از رنگ های مختلف و متناقض و عناصر طراحی روشن و سنگین اجتناب کنید. طراحی پست ها نیز بسیار مهم است. حروف نباید ریز باشند و در عین حال پاراگراف ها طولانی نباشند. قابلیت اضافه کردن عکس و ویدیو به متن ها نیز مهم است.

فواید و مزایا :

  • یک روش عالی برای ارتباط کاربران با یکدیگر
  • تولید محتوای اتوماتیک و افزایش سرعت وبسایت
  • یک روش ساده برای پاسخگویی به سوالات کاربران و همچنین پاسخگویی به چندین خواننده به طور همزمان
  • فروم ها یک رابطه ی بسیار قوی بین بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد می کنند.
  • یک راه عالی برای به دست آوردن خوانندگان جدید
  • یک روش عالی برای تبادل لینک ها با انجمن های آنلاین دیگر برای افزایش پایگاه کاربری شما
  • فروم ها به کاربران دلیلی برای بازگشت دوباره می دهند.

صفحات و عناصر الزامی :

  • صفحه درباره
  • خدمت پشتیبانی
  • بخش بازی
  • مسابقات
  • نظرسنجی ها
  • رتبه ها، تعداد ویوهای پست ها و شمارنده های دیگر
  • دکمه های لایک/اشتراک گذاری
  • اشتراک های اتوماتیک
  • موتور ایمیل
  • موتور جستجو
  • محتوای مغناطیسی (جذاب) {کتاب های رایگان، توزیع نرم افزار های انحصاری، کلید های مجاز برنامه های کامپیوتری و لینک به منابع کاربردی}
  • تجزیه و تحلیل
  • علاقه مندی ها
  • دسترسی محدود برای شرکا
  • Term of Use

نمونه وبسایت فرومravelry.com/account/login 

phpBB

MyBB

WordPress

Joomla!

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت مولتی مدیا

وب سایت مولتی مدیا

طراحی انواع وب سایت های مولتی مدیا

طراحی وب سایت مولتی مدیا

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت مولتی مدیا کلیک نمایید

وب سایت مولتی مدیا چیست؟

صدا و فیلم در میان کاربران از میزان تقاضای بالایی برخوردارند. به همین دلیل خیلی زود ترویج می یابند. این نوع محتوا ها به شما کمک می کنند تا در زمانی کم(چند ماه)، ترافیک رو به رشدی را بدست آورید.به همین دلیل وبسایت های مولتی مدیا یکی از پرطرفدارترین وب سایتها میباشد.

تعداد صفحات/ ساختار :

این سایتهای مولتی مدیا به دلیل داشتن دسته بندی ها و زیر مجموعه های آن در حالی که ساختاری نیمه ساده دارند، اما ناوبری در آن ها پیچیده است. به همین دلیل توجه به ناوبری این دسته از وبسایت ها بسیار مهم است: به طور مثال فیلم ها علاوه بر دسته بندی در بخش فیلم، می توانند بر اساس کشور، ژانر، سال ساخت و … هم دسته بندی شوند.

طراحی :

هیچ قاعده و قانون خاصی برای طراحی این نوع از وبسایت ها وجود ندارد، به هر حال بهتر است طراحی آن ها مدرن، خوشایند و تمیز باشد.

فواید و مزایا :

صفحات و عناصر الزامی :

  • هوم پیج با تیتر جذاب
  • کتابخانه صدا/فیلم که دسته بندی شده اند
  • جستجو در وبسایت (+جستجوی پیشرفته)
  • صفحه صدا (آهنگ)
  • ویدیو های جدید
  • صفحات محبوب
  • “میز رزرو” (سیستم به طور خودکار کارتون ها، سریال ها، بازی ها و فیلم هایی که توسط بازدیدکنندگان به لیست علاقه مندی ها اضافه می شوند، منتشر می کند)
  • بلاگ
  • دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • نظر دهی و رای دادن کاربران
  • پشتیبانی فنی
  • فرم عضویت/ورود
  • تماس با ما

نمونه وبسایت ویدیویی Dailymotion.comVirgin AmericaFeedMikiyaاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت پورتال

وب سایت پورتال

طراحی انواع وب سایت های پورتال

طراحی وب سایت پورتال

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت پورتال کلیک نمایید

وب سایت پورتال چیست؟

این نوع از وبسایت ها در میان انواع مختلف وبسایت های دیگر دارای پیچیده ترین و قدرتمندترین انواع منابع وب است. به دلیل محتوای گسترده، این نوع از وبسایت ها می توانند هم برای بازدیدکنندگان و هم موتورهای جستجو جالب باشند.

تعداد صفحات/ساختار:

این وبسایت ها می توانند حاوی صدها پیج باشند. ساختار این نوع از وبسایت ها همیشه پیچیده است و قاعدتا می تواند شامل بخش ها و زیر بخش های متنوع و زیاد، منوهای چند سطحی، تعداد زیادی از انواع گزینه های مختلف و ماژول ها می شود.

طراحی :

ظاهر این نوع از سایت ها معمولا ساده است. بر خلاف سایت های پرومو که از حجم گرافیک بسیار بالایی استفاده می کردند، این وبسایت ها از گرافیک مینیمال بهره می برند. هیچ عنصر اضافی در این وبسایت ها مجاز نیست: طراحی آن باید تا حد ممکن ساده باشد. اگر می خواهید از این وبسایت ها برای درآمدزایی استفاده کنید، طراحی آن باید بر اساس کسب حداکثر درآمد در بلند مدت باشد.

فواید و مزایا :

صفحات و عناصر الزامی :

  • صفحه درباره ما
  • صفحه اعلان ها
  • جستجو
  • انجمن ها
  • انجمن های گفتگو
  • طبقه بندی ها
  • گفتگو ها (چت)
  • نمودار ها
  • گالری عکس ها
  • پروفایل شخصی
  • دکمه های شبکه های اجتماعی
  • فرم ثبت نام
  • سیستم پرداخت
  • RSS feed
  • صفحه مشتریان
  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته
  • دانلود آرشیو ها
  • کتابخانه
  • اخبار
  • کاتالوگ لینک های مفید
  • کاتالوگ خدمات/محصولات
  • کاتالوگ کمپانی ها

نمونه وبسایت پورتالsantanderbank.com/us/personalGrants.GovCapital Women’s CareStanford University’s web portalاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت کسب و کار

وب سایت کسب و کار

طراحی انواع وب سایت های کسب و کار

طراحی وب سایت کسب و کار

وب سایت کسب و کار چیست؟

وبسایت های کسب و کار، سایت اصلی و رسمی یک کمپانی است. این وبسایت ها یک نمایندگی قابل اعتماد از آن کسب و کار هستند. ساختن چنین وبسایت هایی یک راه حل مطلوب برای تمام شرکت (کمپانی) هایی است که می خواهند در زمینه کسب و کار خود پیشرو باشند.

تعداد صفحات/ساختار :

معمولا وبسایت های شرکتی ساختار بزرگی دارند. این وبسایت ها عموما 10 تا 100 صفحه دارند. معمولا تمام لینک های مهم از صفحات وب در صفحه ی اول موجود است.هیچ صفحه ای از وبسایت شما نباید بیشتر از 2 کلیک از صفحه ی اول شما فاصله داشته باشد.این وبسایت ها شامل منوهای چند سطحی می شوند؛ متن هایی با توضیحات کامل درباره شرکت، محصولات، تمامی خدمات، ایونت های شرکت؛ table ها؛ بلوک های اطلاعات؛ اجزا و ماژول های متنوع. همچنین، سایت می تواند با سیستم های اطلاعات داخلی شرکت ترکیب شود. این وبسایت ها همچنین می توانند حاوی انجمن های شرکتی و بخش های خصوصی برای کارمندان، نمایندگی های مجاز، پیمانکاران و… باشد.

طراحی :

طراحی وبسایت های رسمی (شرکتی) معمولا ساده است. قاعدتا ظاهر این گونه از سایت ها مطابق با سبک و استایل شرکت مورد نظر است. برای طراحی وبسایت از فونت ها و رنگ های شرکتی استفاده می شود. معمولا این عناصر در تضاد با لوگوی شرکت است. (تمایز دارد)

فواید و مزایا :

  • راه اندازی این نوع از وبسایت ها بسیار ساده است
  • باعث کاهش هزینه است
  • خدمات مشتری شرکت را بهبود می بخشد
  • دسترسی به کسب و کار شما را در هر زمان میسر می کند
  • بازارهای بزرگتری را هدف قرار می دهد
  • به شکست رقبای شما کمک می کند
  • یک کانال مارکتینگ بسیار عالی است
  • یک شیوه بسیار عالی برای کسب مخاطب بیشتر
  • اثبات کننده عملکرد جدی و چشم انداز کسب و کار شماست
  • یک نماینده قابل اعتماد از شرکت
  • یک روش اثبات شده کم خرج برای تبلیغات شرکت شما
  • یک راه آسان و راحت و موجه برای ترویج نام تجاری شرکت شما
  • یک ابزار عالی برای افزایش مشتریان شرکای جدید، گسترش بازار فروش شرکت، افزایش اعتماد مشتری و رتبه شرکت
  • امکان ثبت سفارش/خدمت شرکت به صورت آنلاین

صفحات و عناصر الزامی :

  • صفحه ی اصلی جذاب
  • درباره ما (تاریخچه، مراحل رشد شرکت)
  • صفحه محصولات/خدمات
  • صفحه FAQ
  • صفحه ی ریویو / مشتریان
  • صفحه مخاطبان
  • بلاگ
  • صفحه خبرها
  • صفحه حریم شخصی
  • صفحه Terms & Conditions
  • نقشه سایت
  • Page not Found
  • محتوای مفید (مقالات، ریویوها، نکات و …)
  • کاتالوگ خدمات/محصولات با عکس و توضیحات و …
  • لیست قیمت
  • بخش های مجزا و فرم های لاگین برای مشتریان، کارمندان، شرکا، تامین کنندگان و فروشندگان
  • دکمه های شبکه های اجتماعی
  • صفحه نظرات و متریک
  • بخش پشتیبانی مشتری
  • CTA شفاف و قابل رویت
  • مخاطبین

نمونه از وبسایت بیزنس eni.com/en-IT/company.pageTraackrMOATSoundstripeGumptionاینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت خبری

وب سایت خبری

طراحی انواع وب سایت های خبری

طراحی وب سایت خبری

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت خبری کلیک نمایید

وب سایت خبری چیست؟

سایت های خبری یک منبع بسیار عالی اطلاعات در تمام حیطه های خبری است. هدف اصلی این نوع از وبسایت ها، ارسال جدیدترین اخبار به کاربران در اولین فرصت است. به همین دلیل سایت های اخبار باید دائما آپدیت (به روز) باشند. این وبسایت ها در صورت مدیریت مناسب و تبلیغات موثر، سودی محسوس را برای صاحب سایت به ارمغان می آورند.

تعداد صفحات / ساختار :

وبسایت خبری همیشه بزرگ و حجیم هستند. به دلیل آپدیت های روزانه اندازه این وبسایت ها گاها تا هزاران صفحه می رسد. ساختار این وبسایت ها غالبا پیچیده است. این ساختار قاعدتا شامل بخش و زیر بخش های متنوع، منو های چند سطحی پیچیده و اجزا و ماژول های زیاد می شود. این وبسایت ها، از صفحات مختلف وب تشکیل می شوند و می توانند دارای فروم (انجمن) باشند.

طراحی :

طراحی گرافیکی سایت های خبری ساده است. پس زمینه سفید، هدر رسمی با رنگ های تیره و خوانایی بالا

فواید و مزایا :

صفحات و عناصر الزامی :

  • صفحه دباره
  • عناصر تعاملی متنوع
  • صفحات دسته بندی های متنوع
  • جوایز
  • همکاران
  • نظرسنجی
  • دکمه های شبکه های اجتماعی
  • صفحه آرشیو اخبار
  • اشتراک و RSS
  • نظرات
  • اطلاعاتی در مورد صاحب سایت، ثبت نام به عنوان یک منبع رسانه
  • صفحه کارکنان مجله
  • تماس با ما

نمونه وبسایت خبری abcnews.go.com bsnews.ir

Google News

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران

وب سایت پروموشن

وب سایت پروموشن

طراحی انواع وب سایت های پروموشن

طراحی وب سایت پروموشن

برای استعلام از قیمت طراحی وب سایت پروموشن کلیک نمایید

وب سایت پروموشن چیست؟

هدف اصلی وبسایت های پروموشن تولید کامل ترین اطلاعات برای یک محصول خاص است. این وبسایت ها به کمک مقالات، ویدیو ها، عکس ها، ریویو ها، گواهی ها، ضمانت نامه ها، تکنولوژی های به روز وب ، جذب مشتریان بالقوه از طریق نظر سنجی ها، گردهمایی ها و پروموشن ها، یک محصول را از بین رقبای آن محصول متمایز می کنند.ویژگی و تفاوت اصلی این نوع از وبسایت ها به نسبت سایر وب سایت ها، عمر کوتاه آن است.

تعداد صفحات/ساختار :

معمولا وبسایت های پروموشن متشکل از 5 تا 10 صفحه هستند و این تعداد صفحه با محتوای کم هدف اصلی سایت را برآورده می کند. ساختار این سایت ها به هدف صاحب آن بستگی دارد. اما عموما ساختاری ساده دارند.

طراحی :

ظاهر این گونه از وبسایت ها باید شیک، شفاف و خاطره انگیز باشد. توسعه دهندگان وب، از گرافیک های حجیم ، طراحی های خاص، انیمیشن های فلش و عناصر ویدیویی زیاد برای طراحی این سایت ها استفاده می کنند. این تنوع تکنولوژیکی، تاثیر بصری سایت پرومو را بر بیننده بیشتر می کند.

فواید و مزایا :

  • بهترین راه برای اثرگذاری بر مخاطب هدف
  • بهترین راه کار برای ارائه حداکثر اطلاعات در مورد محصول یا خدمت به مشتریان بالقوه
  • یک ابزار قوی و موثر برای نشان دادن برند و تک تک محصولات
  • یک ارائه بسیار عالی از کمپین تبلیغاتی که می تواند طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه را جذب کند
  • وبسایت های پرومو به پیدا کردن مشتریان و شرکای جدید در فضای وب کمک می کنند.
  • یک راه عالی برای جمع آوری داده در مورد موفقیت تبلیغات کمپانی
  • تاثیر “Word of Mouth”، یک مزیت بازاریابی ویروسی
  • قابلیت های پیشرفته ای که اجازه می دهند تا شما در هر زمان اقدام عملی را انجام دهید.

نمونه وبسایت پروموشنthelawofthejungle.comhonarmand-wood.ir

 The Jungle Book

 Epicurrence Park

Jack Daniels

اینستاگرام الماس تهران اینستاگرام الماس تهران