مجموعه الماس تهران با تکیه بر سال ها تجربه و تخصص در عرصه طراحی ، چاپ ، تبلیغات با رسالت مشتری مداری ، شروع به کسب فعالیت و انجام انواع پروژه ها کرده است.

مجموعه ما  همچنین قادر است تا خدمات چاپی را در کمترین زمان و با تضمین اجرای کیفیت و با ایده های نو در زمینه چاپ افست ، دیجیتال و لیزر به مشتریان ارائه نماید.

این مجموعه منسجم ، فعال و هماهنگ با توسعه همه جانبه ای که چه از نظر امکانات سخت افزاری و چه از نظر دانش روز متخصصین صنعت چاپ ، هر لحظه آمادگی آن را دارد تا کلیه خدمات خود را از طراحی تا تحویل پروژه انجام شده ، با در نظر داشتن کیفیت درخور توجه و در کمترین زمان ممکن به سفارش دهندگان ارائه نماید.

از جمله خدمات این مجموعه میتوان به طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ ست های اداری ، طراحی و چاپ انواع پوستر های تبلیغاتی ، فراخوانی و… ، طراحی و چاپ انواع بروشور و کاتالوگ اشاره نمود.

از اهداف اصلی مدیران این مجموعه ، مشتری محوری به طور مستمر و یکپارچه سازی فرآیندهای چاپی در جهت ارائه خدمات خلاق نوین و مبتکرانه می باشد.
مشتریان محترم میتوانند با توجه به نیاز خود در این زمینه و تبلیغات هرگونه همکاری را از این موسسه خواهان باشند در زیر فعالیت های این موسسه طبقه بندی شده اند.
اینستاگرام الماس تهران
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره های تماس : 44131203 – 021 و 2974210 – 0912
 

خدمات چاپ افست و دیجیتال 

طراحی لوگو نشان تجاری

خدمات حکاکی و برش لیزری

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی سربرگ و پاکت نامه

طراحی پوستر

طراحی لیبل

طراحی پست ، قالب و استوری اینستاگرام

طراحی کارت ویزیت و فاکتور

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

[insta-gallery id=”2″]

آخرین مقالات دنیای چاپ